GTI_Biatch Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by prophets Kan du garantere at spilleren virker som den skal, og er strøken da? Gi meg no kontaktinfo så jeg får kontakt med selger øverst på sida så står tlf nr hans så du kan ringe eller sende han en mld.... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hva skjer da? har ikke hørt noe fra selger enda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by monte Hva skjer da? har ikke hørt noe fra selger enda?? Jeg tror han har sendt mail til deg...hvis ikke så skal jeg høre med han....eller du kan sende en mail til han: kristoffer_power@hotmail.com Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2004 Si meg han dere kompisen din skal han selge eller ikke? har prøvd å ringt, sendt sms samt mail, men svarer ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg