GTI_Biatch Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 En kamerat av meg skal selge en dvd spiller og skjerm... Det er kjøpt på bilradiospesialisten...Er med 1 års garanti så den varer til august til neste år!:D Info om dvd skjermen: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1178 Info om dvd spilleren: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=655 Selges samlet for kr 2800,- Dette er et bra tilbud folkens! For mere info kan du sende en sms til 95275623, det er han som selger det!:) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Si fra om han ikke får solgt det og vil gå ned litt i pris.. hehe.. Fattig student jeg ;D Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Er interessert i å kjøpe bare DVD-spilleren! Sikkert noen som vil kjøpe skjermen løs også :) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 PM . Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by K.A. PM . Det er noe klikk med pm' en min så send heller på mailen min: hagen_lene@hotmail.com Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by prophets Er interessert i å kjøpe bare DVD-spilleren! Sikkert noen som vil kjøpe skjermen løs også :) hvor mye byr du for spilleren da? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg kjøper skjermen for 1500 hvis d er greit?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by monte Jeg kjøper skjermen for 1500 hvis d er greit?! Skal spørre han som selger det.... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by GTI_Biatch hvor mye byr du for spilleren da? 1000 norske riksdaler. Det er vel en grei pris med tanke på at nyprisen er 1600! MVH Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by monte Jeg kjøper skjermen for 1500 hvis d er greit?! Det var greit.... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by prophets 1000 norske riksdaler. Det er vel en grei pris med tanke på at nyprisen er 1600! MVH Det var greit med 1000 kr for spilleren! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 ta kontakt med meg på mail, så blir vi enig om oppgjørsform for skjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 oyvind.kvammen@nktv.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by monte ta kontakt med meg på mail, så blir vi enig om oppgjørsform for skjermen Jeg gir mailadressa di til han som selger det jeg...så får dere bli enige... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Det var greit med 1000 kr for spilleren! Kan du garantere at spilleren virker som den skal, og er strøken da? Gi meg no kontaktinfo så jeg får kontakt med selger Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg