TimmY Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Man skal alltid skru fra klokka!! altsa akkurat som du skrur av en cola kork!! har ikke hoert om en gjenge maskin som gjenger andre veien hvaffal! (hoho maatte bare fortelle) Hele operasjonen var veldig enkel paa min 87 mod ford sierra /BAC/ Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Lings gjenger er motsatt vei. Men i min sierra var det fra klokka. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Men er mann i tvil ! skru begge veier :op Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Press kula sideveis å dra rett opp!!!!! Da kommer dere litt lengre vil jeg tro.... :cool: Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZirZ Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 No e det bevist at det går ann på dohc motorne også:) Siter BMW 523 E39 97mod Ford Sierra 3dørs 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg