ezzben Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 endelig har det blitt bil på meg også, 92 mod vw vento 2.0 GL... håper jeg ikke bryter noen regler ved å poste dette i jetta forumet:P blir nødt til å bytte vinterdekkene mine men koster jo litt å få nye dekk over på gamle felger, så lurer litt på hvor mye man må gi for brukte felger med dekk på,, har lyst på noe litt større enn 14 tommere... er det 17 som er maks på Vento?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 grattis med bil, liker ventoen godt sjøl. de kan bli riktig så fine uten så altfor mye jobb. senk og 17" så er du godt i gang, 18" tror jeg vil se for stort og teit ut, om det er mulig får noen andre svare på (alt går).. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg