Primera SI Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 det er begynnt å bli så masse steinsprut nede ved sidedørene bak at eg MÅ kjøpe meg kanalskjørt for å sjekke om det kan hindre det... hjelper det med sideskjørt?? i såfall... kor får eg tak i sideskjørt utenom hos tuning.no og streetdesign..? er det dyrt å få lakert eit par sideskjørt og ein frontspoiler? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 nissan sine orginale :D er finest :D går ikke så mye lakk dær så det er sikkert ikke så dyrt ..... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 er de orginale dyre? må vel kjøpes hos forhandler de... noken som veit ca pris? går det an å få frontleppe fra nissan og? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 vet ikke... sjekk prisen hos nermeste nissan forhandler.. leppa får du åsså dær Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 tror mine kostet 2200 eller noe, hos nissan. de beskytter godt imot steinsprut på kanalen, men skal du beskytte dørene (helt utrolig at det kommer steinsprut der?) må du nok belage deg med flaks og skvettlapper? De er lette å lakkere. Greie fine flater. Lett å montere, så sant du ikke bommer med hullene... jeg bommet selv på et par... men de sitter jo godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 det er ikkje dørene som har steinsprut... det er på "bilen" nede bak bakdørene... har sett det på mangen primeraer... vet ikkje koffor skvettlappene ikkje hindrer det... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 kossen er kanalskjørtene festet da? har du kjøpt frontleppa fra nissan og? er sånn frontleppe eg vill ha! har den faktisk som bakgrunn på dataen:) takk for at dåke hjelper meg! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg