bmw cruiser Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Selger en Boss American forsterker som fulgte med i den forrige bilen jeg hadde. Et par år gammel, spiller greit! Den er på 4*200 watt og kan brokobles. I bra stand. Mer vet jeg ikke om den heller. Bud over 750kr. Har også en 5,6 TFT LCD skjerm hvis det er av interese for noen: SPM-N56E heter den. http://www.suprl.com/eng/product/SPM-N56E.asp Bud? Hvit Bmw 320i selges også, kan også selges som delebil. (Rammebjelke bak må sveises eller byttes. Eu ok ut Januar. Fullt kjørbar og nesten rustfri ellers. Motor går bra men tikker litt. Evt. bytte noe av dette i Sub, helst Rockford eller Spl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Pris på Bimmern????? Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Rundt 5000! Må som sagt sveise eller bytte bakre rammebjelke. Har kjørt den rundt i gården liksom, men den kan jo brekke når som helst, så jeg ville ikke kjørt no særlig med den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Ang. Boss forsterker. Du er vel kanskje ikke intr. i å bytte litt vel? har endel bilstereo jeg skal kvitte meg meg til fordel for en 4 kanalers forsterker så tenkte kanskje jeg kan slå to fluer i en smekk her? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cruiser Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hei! Tja, kan kanskje være interessant med en byttehandel, spørs hva du har for noe å bytte Boss'en idet?? Mvh Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 tja... jeg har f.eks en MTX 2 kanaler ...ganske så ny... MTX RT202 eller noe.. og en Sony XM502X 2 kanaler.. og en MTX RTII 10" i kasse. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg