SierraDude Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Hei min motor lekker olje, lekker visst jævli mye, for sist jeg peila nå så var den faen ma helt tørr!!! så jeg tok noen rester og helte oppi, jeg har en annen dunk også, som ikke er samme olje. Gjør det noe om det blir blandet litt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 er ikke bra å blande.. Men siden din lekker så mye så vil den jo aldri gå så lenge med samma olja.. Min b20 lakk som faen i fjor, jeg fyllte spillolje jeg fikk fra et bilverksted, helt fin olje egentlig, siden jeg brukte 4ltr i mnd så funket dette helt fint... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Det er helt ufarlig å blande olje. Det som skjer er at hvis du har helsyntetisk olje og heller på mineralsk vil den oljen ødelegge egenskapene den helsynt. olja hadde. dvs. at den oljen du hadde på fra før blir dårligere, men blir ikke dårligere enn den du heller på. Hvis du har mineralsk på motoren fra før og heller på bedre olje f.eks. delsynt blir egenskapene ødelagt. men ikke farlig.... Bortkastede penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 regelen for de som lager olje er at den skal gå om hverandre! lærte jeg på skolen når jeg gikk der Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Lekker den ikke ut,kan du banne på at det er ventiltetningene... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg