saab_alex Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 er det noen som har peiling på disse felgene????? merket er borbet... lurer på pris..... om de går for å være "fete"..... gjerne en link til hvor jeg kan kjøpe de!!! mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 JSI har montert sånne på en 200sx S13 her i byn. Ser veldig bra ut på den. Sharif Dekksenter har Borbet, ettersom jeg har hørt er han snill på prisen oxo. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com er det noen som har peiling på disse felgene????? merket er borbet... lurer på pris..... om de går for å være "fete"..... gjerne en link til hvor jeg kan kjøpe de!!! mvh Alexander Felgene går kanskje ikke for og være "feeete" men pene og stilfulle er dem iallefall.. Men iallefall, snakka med faren til han som eiger de felgene du har bildet av der og når han kjøpte de m/dekk så kostet det ca 40.000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Originally posted by le0n Men iallefall, snakka med faren til han som eiger de felgene du har bildet av der og når han kjøpte de m/dekk så kostet det ca 40.000 kr. Tror kanskje han har skrøna litt, du får delte 20" for den prisen.. ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2003 http://www.autogrip.no Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg