Harrybo Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hei nå er det tid for å få byttet ut de fremmre dørhåndtakene. De har ikke vært bra siden jeg hadde innbrudd i bilen min og nå er det iferd med å ta kvelden. Jeg bestilte noen fra veng men da fikk jeg feiltype ikke til Passat 35i :( Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i nye uorginale da jeg synes at de er drøy pris hos Auto E18???????? Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hva med hoggerene????? Kan være mye bra der... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Har fått tak i nye hos veng nå.:) Det viste seg at de har en feil i Veng katalogen slik at delenr på dørhåntakene som står der er til den eldre passaten. Men da jeg ringte fikk jeg beskjed at de hadde riktige håndtak også. måtte ut med 240 kr stykke ikke ille synes nå jeg.:) Så hvis det er andre som trenger dørhåndtak til sin Passat 35i så har det dem hos VENG Bare galt delenr i katalogen. Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg