nicolay Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hvordan fikset du tåkelysene? Er de originale? Hvor kjøpte du stylingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by nicolay Hvordan fikset du tåkelysene? Er de originale? Hvor kjøpte du stylingen? Tåkelysene er org. ja.. Fra Hella.. Mye knot og slit med å få de på, men det går da greit etterhvert.. Stylingen er org. VAG det også.. Kjøpt på Møller.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Ble pen den bilen din:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Bilen ser veldig bra ut nå ja! :) Husker jeg møtte deg på Shell'n på Strømmen for lenge lenge siden, og da var den ikke i nærheten av slik den ser ut nå når det gjelder helhetsinntrykket! ;) Noe mer som skal på bilen eller? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Var da jammen på tide at du fikk igjen bilen da... :D Så da ikke så ille ut, blir vel nærmere inspeksjon en dag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hvor mye kostet skjørtene og front leppa da... hva er det da, ser ut som jubileums greier men... Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Oleee Bilen ser veldig bra ut nå ja! :) Husker jeg møtte deg på Shell'n på Strømmen for lenge lenge siden, og da var den ikke i nærheten av slik den ser ut nå når det gjelder helhetsinntrykket! ;) Noe mer som skal på bilen eller? :) Ja, har blitt penere nå eter at jeg fikk lakkert lister osv.. Om det blir noe mer på bilen får vi se på etterhvert.. Har kjøpt leilighet for en liten stund tilbake, så er ikke akkurat flust med penger for tida ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by JHS Var da jammen på tide at du fikk igjen bilen da... :D Så da ikke så ille ut, blir vel nærmere inspeksjon en dag ;) Ja, tok sin tid, men endelig er den her ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by SnIper hvor mye kostet skjørtene og front leppa da... hva er det da, ser ut som jubileums greier men... Leppa koster 2800,- hvis jeg ikke husker helt feil og sideskjørtene husker jeg ikke.. Overkant av 2000,- mener jeg.. Det er ikke V6, V5, 25th Anni. GTi eller noe sånt.. Det tilhører org. stylingpakka som VW leverer til Golf IV.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Bilen din Chr|z, eller slik den så ut før? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hmm har ikke noen bilder av hvordan den ser ut nå da? Funket ikke d som var her... Høres bra ut d her! Marius. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 nydelig bil du har (har sikkert også mye med at jeg bare ELSKER golf IV :o ) før gikk det i nissan :rolleyes: nå er det nok VAG for alltid :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by duxx0 nydelig bil du har (har sikkert også mye med at jeg bare ELSKER golf IV :o ) før gikk det i nissan :rolleyes: nå er det nok VAG for alltid :P Å åssen bil har du?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 se signatur evt 1994 passat GT :P Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by Oleee Bilen din Chr|z, eller slik den så ut før? :) Stemmer det.. Er sånn den så üt før det ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg