Bombtrack Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Har en -84 Ascona 1.6S som ikke vil gå normalt (ligner på falskluft symtom), virker som at den ikke får bensin (kun ved full gass). Den kan gå normalt en stund, så plutselig dør den ut å vil ikke gå på tomgang, bare når en gir full gass..! Er det noen som har vært ute for dette? Jeg har bytta ut en del ting nå: alt som har med tenning å gjøre, bytta fra varajet II til Weber forgasser, bytta "forgasserstol" (gummipakningen mellom gasser`n og innsuget), bensinfilter, bensinpumpe osv. Så nå begynner jeg å gå tom for ideèr... Lurer på om det kanskje kan være en el. feil, men det området har jeg veldig lite peiling på... Håper noen her på forumet kan komme med noen ideèr, som jeg kan sjekke ut :) Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 slangen fra innsuget til bremsekraftforsterkeren kan være gåen... evt vakum til fordeleren... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PGI Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 ligner litt på de symtomene jeg hadde med vectra'n min. skjekket alle slanger men kunne ikke finne noe feil. bilen gikk dårligt og sluttet å gå på tomgang etter en stund. da var det motortemperaturgiveren som var gåen. i tilegg var tenningen feil. byttet giveren og stilte tenningen med lampe så gikk den som en klokke etterpå:) vet ikke om dette kan være til hjelp jeg men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Takk for rådene! :) Skal sjekke dem ut i morgen, begynner å bli RIMELIG lei av hele bilen!.. :rolleyes: Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 men vectraen har innsprøytning, så motortempsensor eksisterer ikke på gassermotoren... den styrer bensinmengde på innsprøytningen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg