x8|volvo Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Jeg har lyst på felger nå , noen som har felger å selge? Tenker på Phoenix 100 + (helst med polert kant) , eiker, Rondell, mim juventus med extreme kant eller noe som er fet til 244 ;) , må vurdere økonomien framover og se hva jeg får penger til.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Eiker Polaris er såpass billig at du kjøper de nye. Jeg gav vel rundt 3500 for alle felgene inlk frakt, da med rabatter. Dekkene, derimot, det er en annen sak. De ble litt dyrere, selv med rabatter. Jeg fikk første sett med dekk for 3500kr ferdig montert, men da var jeg veldig heldig. veil pris var 1900kr per dekk, da i dimm. 225/45-ZR17. ps. ikke kjøp jalladekk, du vil bare angre når du sklir ut i svingen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Synes du skal vurdere SuperDTM 17" eller 18", de er utrolig råe etter min mening, med skikkelig polert felgkant! ;) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Ok, klar over at det er bedre å legge inn 2000 kroner istede for å dø eller bli skadet. Hmm....jeg er medlem av volvo-power, hvor har jeg rabatter da dabutcher? Var å så på felgene på http://www.gummihuset.se , veldig inte. men vet ikke hva toll, frakt osv kommer på, er jo litt langt hit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg