SpeedMan^ Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 har et STORT problem... bilen skal på Eu kontroll den 29'ende denne måneden.. egentli sko den vært vist sist måned.. så jeg fikk en måned til.. (glemte det av) Så.. er senkesettet mitt utslitt elller sundt kjørt.. 3 slitte dempere + en knukken fjør bak.. SÅ finner jeg ingen Senkesett i nærheten.. Bor i stavanger.. Gjerviks Autospar hadde et te Audi Cabriolet.. Men det mente de ikke passet.. (de ringte og hørte med importøren) Så de kunne bestille.. men det tar i hvert fall 2 uker.. Bilen er en Audi 90 Coupe ikke Quattro 2,3E ingen som vet om plasser de har Senkesett på LAGER ?? plz plz ?? :> Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Det kommer ikke noen for å skyte deg selv om bilen blir 2 uker for sent til EU kontroll. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Hehe.. bare ring etter en utsettelse .. de gjør deg ikke noe ondt slapp av.. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg