safoll Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hej, Noen som har erfaringer med å bestille fra denne nettbutikken? Positive/negative erfaringer ang. leveringstid, priser, osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 har ikke bestilt fra nett butikken, men var i butikken demmes i stockholm og det var kun positive erfaringer jeg fikk samlet derfra ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 ...bilradiolageret eller hva det heter på svinesund er forhandle rfor realcar.se ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by acoupe har ikke bestilt fra nett butikken, men var i butikken demmes i stockholm og det var kun positive erfaringer jeg fikk samlet derfra ! Har åsså vært i butikken i stockholm.....synes den ikke var no særlig......lite utvalg av enkelte ting...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Koselig. :D Har funnet det jeg skal ha via nettbutikken deres, så utvalget var mer enn bra nok etter mitt behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 prøvde å sende mail ditt i noen uker for å få litt info om ting jeg lurte på.. dette er nå flere måneder siden og je gahr fortsatt ikke hørt noe.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Elgen- prøvde å sende mail ditt i noen uker for å få litt info om ting jeg lurte på.. dette er nå flere måneder siden og je gahr fortsatt ikke hørt noe.. Jeg sendte dem en mail på søndag, og fikk svar på mandag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Zwan Jeg sendte dem en mail på søndag, og fikk svar på mandag. Kanskje jeg spurte om feil merke.. hehe :D :D Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg