Tore Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 jaja så er vintern her igjen da. her er noen bilder fra sist vinter. etter en del rasing over åsen så tok det brått slutt da det ene bakjulet kom utafor brukanten. ikke nok med det så skulle jeg å brodern ta en "snarvei" over skauen, det tok litt lenger tid en vi hadde tenkt oss hehe også en som ikke helt har kjønt det. han kjører jo feilhjulstrekk er det rart det ender sånn også litt utpå vårparten for de bila som ko dit men ikke lenger her er min gamle etter en liten men lei smell motorfestene røyk og bærekonstruksjonen bretta seg. også et par dager før på rengvåt veg så gikk det sånn for denna karen og helt til slutt er et bra eksempel på hva man kan gjøre med en bil før den skal høgges. man finner en passende buske å rygger inn i den sånn det var det jeg hadde å by på, på en ellers kjip søndagskveld. takk for meg. Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 takk for meg. *klappe* :D Skal ikke se bortifra at denne blir oppdatert :op MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Stemmer stemmer vi tok jo turen i dag. det var tøft....:D noen fler som har gjort kula så post et bilde a hvis du har ;) Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Taper-R hadde en tøff episode i fjord :D Håper du, Taper-R lager noe film denne vinteren også, så jeg får litt peiskos :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 var helt sikker på at det var tape-r som hadde lagt ut de bildene. var liksom helt hans stil.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 hehe nice :D :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg