Dr_BASS Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Ble litt stort det der ja. Pris er jeg usikker på, men har lagt inn ganske mange penger i bilen i allefall. Bilen ble nylig eu godkjent (august) uten feil og fremstår som teknisk god. Men bilen trenger ny lakk for å bli strøken. Rust er det ganske lite av, noe i innerkanalene, men ellers er det så og si ikke noe. Har tatt mesteparten. Motoren er jo ny overhalt, men det er ventiltikking som kom da jeg byttet til vassere kam. Akkurat nå står bilen fordi jeg må¨sveise ny downpipe fra turbo fordi jeg vil ha eksosanlegget lenger oppunder bilen. Interiøret er helt og fint og det sitter sabelt stoler med 4pkt for fører. Baksetet er rivi ur, men følger med. Ellers har jeg montert ny turbotrykksmåler fra autometer da den orginale ikke går lenger enn 1bar. den har akkurat rundet 152000km og 2000km siden den ble overhalt. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Dr_BASS Ble litt stort det der ja. Pris er jeg usikker på, men har lagt inn ganske mange penger i bilen i allefall. Bilen ble nylig eu godkjent (august) uten feil og fremstår som teknisk god. Men bilen trenger ny lakk for å bli strøken. Rust er det ganske lite av, noe i innerkanalene, men ellers er det så og si ikke noe. Har tatt mesteparten. Motoren er jo ny overhalt, men det er ventiltikking som kom da jeg byttet til vassere kam. Akkurat nå står bilen fordi jeg må¨sveise ny downpipe fra turbo fordi jeg vil ha eksosanlegget lenger oppunder bilen. Interiøret er helt og fint og det sitter sabelt stoler med 4pkt for fører. Baksetet er rivi ur, men følger med. Ellers har jeg montert ny turbotrykksmåler fra autometer da den orginale ikke går lenger enn 1bar. den har akkurat rundet 152000km og 2000km siden den ble overhalt. pris?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg