L-J Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 her er det en liten oppdatering mere å gjøre nå? jeg har fått et sånt photoshop kick :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Hm..her er noen feil som jeg ser;) -Fargen er litt rar -Kanalen har feil farge, og fra når kom det luft ut fra ett luftinntak?:rolleyes: -Felgene er flate -Nettingen er rar, litt store masker -Sotingen er for massiv.. ikke sot frontruta.. det ser for dumt ut.. Og for Guds skyld.. ikke bruk Lense Flare;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 nå blir det for mye for jeg har ikke photoshop filen så jeg kan ikke gjøre alt du nevnte Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg