Gå til innhold

Noen som har passat 32b?

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

har masse deler ja,fronten venstre side ble tatt,bare nevn hva du trenger så skal jeg se om jeg har. tok rett i sida på ei påsje 911 turbo,merkelig situasjon..,kunne ikke gjøre noe ant en å sette på min feil..,ville ikke ha politiet inne bilde,eventuelt indrageler/straff mm,så lot heller bilen til 1500 gå,men synd,kjipt,+ er uten bil=/

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jonte

Hvorfor ikke skaffe seg Gewinde på disse og skru helt i bunn? Og 9x13 felger? :) Trur disse bilene hadde blitt møkka rå da!

 

jo det hadde vært tøft det...men så er det det å få tak i da.. sett bilde av en sånn stv senka neåt på noen tøffe 13" det ble rått..

men skulle man gjort det burde man få tak i fangere fra en gamlere passaten.. de er mindre.. som på golf 1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

De er visst veldig populære som Taxi i Irak!

 

Ser stadig mengder av dem i bakgrunnen på div. Dagsrevy-reportasjer fra Bagdad:D

 

hehe det forundrer meg ikke.. veldig bra biler vet du ;)

 

har hørt de produseres enda i noen hugga bugga land..akuratt som golf 1 citi vet du...

 

uansett.. prata med en i norge som e har sendt en del mail med han hadde "taxi interør" berst med stort midt armlene foran og bak.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

De er visst veldig populære som Taxi i Irak!

 

Ser stadig mengder av dem i bakgrunnen på div. Dagsrevy-reportasjer fra Bagdad:D

 

Hehe, så det er til Irak man må for å få tak i billige passat deler altså =P

 

Heldigvis trenger jeg ikke noe til min passat, og nå er jo all rusta borte også så jeg slipper vel å bestille billett med det første =)

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig sentrallås med fjernstyring ? =) Er så lei av å springe rundt bilen for å låse alle dørene hele tiden !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mobilsentrum.no har vel no? men tru kvaliteten er så som så..

jeg ville kjøpt defa på bilradiospes.no

litt dyrt.. ja men mange funksjoner, bra kvalitet enkelt og koble opp..

 

har sentral lås liggendes e.. men har ikke orka og montere det.. når e uansett vil bytte bil.. sånt billig sett.

 

defa en jeg prata om er med alarm og fjernstyring ;) det er poorno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Noen som har peiling på om det finnes midtkonsollert til disse bilene ? Helst med plass til cd-spiller, er litt plagsomt å ha spilleren nærmest bak rattet (i tillegg har den en tendens til å blende meg)... kan jo alltids bytte ut "buss" rattet med noe mindre men men... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært mye inne på dette forum'et jeg, men her er det jo faktisk noen som driver med 32b'er.

Er nesten fanatisk opptatt av 32b'ere, men har p.t. ikke tid til å bilene mine i orden :-(

 

Sitter med 2 stk. 32B stasjonsvogner med 2.0 5 syl. motorer, og den ene er sågar en syncro... Artig sak...

 

Den ene bilen er for øyblikket på bukker for å få på nye senkefjærer og dempere + annet i for-/bakstilling, men bilde kommer vel etterhvert.

Den andre står i garasje med påbegynt rehab., sterk påvirket av svenskekrom, men med motor og drivverk som er meget bra... Har ikke bilder av denne heller.

Og i tillegg jobber jeg mer å få broderens 32B CC på veien igjen etter 1/2 års stillstans...

 

Må vel også legge til at jeg har en '95 2.0 16V stv som fruen bruker da, hun stoler ikke på de gamle bilene...

 

Skal prøve å bidra med noen bilder etterhver som prosjektene skrider framover, selv om det ikke går fort...

 

Og så har jeg garasjen full av deler og felger og dekk til disse bilene, så skulle noen mangle noe så gi meg et hint så kansjke jeg kan bidre.... :-)

'03 Passat 4Motion 1,9 TDi stv.

'89 Audi 200 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brommelomm

Hei!

 

Har kjøpt senkesettet mitt privat. Betalte 700 + mva.

Kan sjekke opp om jeg kan skaffe et til din bil også, ser ut fra tidliger poster og avatar at du har en 4-syl CC??

 

God dag god dag!

hva slags senke sett var det du fikk tak i?

jeg fikk tak i 40/40 fjører fra eiker motorshop til bilen min.. den ble lav bak men ikke foran :/ men men

 

her er gamle bilen min (faren min bruker den nå) DSCN3657.JPG

har også en helt identisk delbil..

 

VELDIG pene biler disse 32b'ne jeg sendte mail til vw speed en gang og spurte hvorfor i alle dager de ikke hadde noen sånne i bladet fikk som svar at de var ikke like vanlige som golf,jetta og scirocco.. de har jo så mange andre gamle biler .. noen måneder senere var det en kar fra en tysk 32b klubb som hadde skrevet inn der og klaget også.. var foresten bilde av hans 32b var rimelig strøken den ja..

 

Post noen bilder av kjerra di da :D

 

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Senkesettet var av type Weitec, tyskprodusert, skal senke 40/40, spennende å se hva som blir resultatet...

Har desverre ingen bilder å legge ut av bilene mine, har hatt diskkrasj på PC så jeg har mistet det meste som jeg har tatt digitalt...

Passat kara... Passaten din mener jeg bestemt å ha sett før.. På Rimi på Hafjell??? Med en eller annen logo for en web-side??

La jo merke til denne da jeg er svoren 32B -entusiast, og denne var jo meget fin etter mitt syn. Akkurat passe gjort noe med....

Kan vel si at mine biler ikke er i nærheten av tilstanden til noen av bilene som det er vist biler på her inne...

'03 Passat 4Motion 1,9 TDi stv.

'89 Audi 200 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brommelomm

Heisann...

Senkesettet var av type Weitec, tyskprodusert, skal senke 40/40, spennende å se hva som blir resultatet...

Har desverre ingen bilder å legge ut av bilene mine, har hatt diskkrasj på PC så jeg har mistet det meste som jeg har tatt digitalt...

Passat kara... Passaten din mener jeg bestemt å ha sett før.. På Rimi på Hafjell??? Med en eller annen logo for en web-side??

La jo merke til denne da jeg er svoren 32B -entusiast, og denne var jo meget fin etter mitt syn. Akkurat passe gjort noe med....

Kan vel si at mine biler ikke er i nærheten av tilstanden til noen av bilene som det er vist biler på her inne...

 

hahaha det kan godt hende du.. jeg har jobba på rimi hafjell torget mange år jeg, så bilen har stått parkert der en god del.. også har jeg jo råna sinnsykt mye i øyer da.. ska ikke gjemme det under en stol..

 

var ikke tilfeligvis http://www.vagteam.tk merket du så? i grillen ell bak ruta.. hehe var en person som jeg stoppet for fordi han sku gå over fotgjenger feltet han glåma så sinsykt lenge på det merket, kansje det var deg gutt!

 

 

brukte mye penger på den bilen og syns selv jeg gjorde en del med den.. vært moro å pusset opp igjen en sånn bil og gjort den skikkelig rå rå..

 

Når så du bilen min på rimi da? ble nysjerig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. var nok ikke jeg som glåma i fotgjengerfeltet, nei.. Har bare kjørt bil gjennom Øyer og parkert på Rimi. Men enten var det i påska i år jeg så den, eller så var det i fjor sommer rundt fellesferien, husker ikke... Men bilen husker jeg. Var http://www.vagteam.tk d sto ja.... husker det nå, var faktisk inne på sidene og sjekket, men det var lite som var oppe og gå der da foruten forsiden..

Men glemmer ikke en såpass strøken 32B, veit du..

 

Bra at dere kommer dere inn under VACN og.. Er medlem der jeg og, men kan vel være kjekt med flere VW-entusiaster..

'03 Passat 4Motion 1,9 TDi stv.

'89 Audi 200 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår