Primera SI Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 i dag var bilen min sånn passe nedfryst... etter at eg hade fått den varm og isfri såg eg at den eine frontlykten har sprukket.. sikkert av kulde.. må heile lykten skiftes eller kan eg bare skifte glasset? ka e de svarte dingsane øverst på lyktene? er det stoppere for viskerene? i såfall kan de vel fjernes siden eg har koblet viskerene fra...? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Om du har en P11 må du skifte hele lykta, og de svarte stopperene kan fjernes. De sitter skrudd med stjerneskruer oppå lykta. Ny lampe kjøper du billigst hos VENG, http://www.veng.no Regner med at det er det samme på P10 Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Ja, stemme d. Fjerna dei to svarte dingsane pga øyelokkå..Går fint! ;b Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg