reyes Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Har en opel vectra 8v 1992 model. Når motoren er i gang og bilen står stille, hvis jeg da vrir rattet helt til høyre eller til venstre slik at det er full rattutslag. Kommer det noen voldsomme lyder fra motorrommet. Dekkene kommer ikke i kontakt med hjulbuen. En virkelig irriterne skrikende lyd som kommer, blir nesten litt flau når jeg er på parkerings plasser og skal svinge kraftig. Noen som vet hva feilen kan være? please help me! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Nå skal jeg ikke bevege meg noe særlig ut på et felt jeg ikke har pæiling på, men kan ikke være reimen til servopumpen din som er slakk, så den slurer når du belaster mye? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 pleier å være det på vectra og calibra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Er bare servopumpa... Den skal ikke skrike sånn men så skal du ikke nappe fullt rattutslag med servo heller da... ;) Mulig du bare har lite olje... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
varjas Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Vet ikke om det er til hjelp, men jeg hadde nesten tilsvarende problem på Volvoen min, og da hadde jeg lite olje. Skarp sving kombinert med en liten dump så olja rørte på seg gjorde at lyden kom. Husk å tørke av pinnen og så putte den nedi igjen, olja blasker godt inni tanken :D Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reyes Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Glemte å ta med at når jeg svinger på rattet, rykker det av og til. Enten om bilen står stille eller om jeg kjører. Så problemet er nok at jeg må fylle på mere servo olje.:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg