jørn bergflødt Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Asim Hei Disse dekkene går nå for 2500,- Mange som har sendt pm og sagt de er intr, men ingen som reagerer... gidder ikke ha dem slengende lengere.... Dette burde være en bra pris? :rolleyes: Sitter å venter på en S3 fra Tyskland, så når den er ihavn, så trenger jeg vinter dekk jeg tenkte jeg skulle slenge på de orginale felgene!Og heller kjøpe no større til sommeren For er jo ikke mange biler fra tyskland med vinter dekk!! Jørn.:D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Sorry, la 17" prosjektet på "is"... :) Bedre sent enn aldri :) Lykke til med salget! Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 SOLGT!! En lucky bastard fikk dem for 2500,- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg