Sea_West Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Hei har fått WRC4 nå jeg også, det er bare sinnsykt rått, spessielt for oss som følger med i de virkelige WRC løpene. kanskje rbr er mer realistisk men langt ifra like morsomt som WRC4. Hmm klarer ikke vinne noen grusrallyer får bare andre og tredje plass og sant, og jeg kjører så hardt jeg bare kan med evoen. Ja er helt enig, jeg hører etter på alt han sier, men jeg blir så forbanna når han nesten aldri klarer og si notene på riktig tidspunkt enten sier han de alt for tidelig så jeg glemmer de før jeg kommer til svingen eller hva det måtte være, eller så sier han de ALT for sent så jeg ikke rekker bremse ned til svingen en gang, har nettop kjørt ferdig argentina rallyet og utrolig morro på SS5 der det er så sykt tåkete at du nesten ikke ser en dritt forran deg, da er kartleseren god og ha;) Leder foresten sammendraget fortsatt med 15-17 poeng eller noe.:D :D SYKT kult spill Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Makan til kartleser!!! De skarpe svingene kommer seint og "så i mål" kommer tidlig. Driter vel i mål, bare den kødden hadde kommet med notene noe tidligere. Hadde han sittet ved siden av meg nå så hadde ikke han blitt noe eldre. Er sååååååååå drit lei kommentarene hans. Nei neste gang så blir det engelsk kartleser, fått nok av den norske grisebonden. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Ja fyyyyyyyyyyyyy f*** da blir jeg irritert når han sier notene drit tidelig så når jeg kommer dit han snakka om så gjør jeg en liten feil, og da sier han: du må høre etter.....:mad: :mad: Da får jeg lyst og dra han ut av tven og rope: da får du lese notene på riktig tidspunkt din mongolide kødd................... får da blir jeg irritert Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Wrc4 er gøy.. Men er fremdeles litt arkade,f.eks i 1600 mesterskapet(ennå ikke prøvd wrc mesterskapet) er det rep etter hver ss, ødelegger realismen litt.. Men veldig morro og skademotoren er milevis bedre enn wrc2 iallefall. Man får suget i magan når det går nedover. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Pluss at det er Production Cars/N4 og Super 1600 i spillet :) Savner dog at kartleseren leser bedre. Leser etter farta man kjører etter. Hjelper jo ikke å lese nota mitt i en 90 grader Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Naboen vant NM i WRC nå for litt siden, helt rått å se på han Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 wrc er morro det men. colin er myyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeee større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg