Gå til innhold

WRC4 - vanskelig?

Ranger emnet

Chasin

Anbefalte innlegg

Hei har fått WRC4 nå jeg også, det er bare sinnsykt rått, spessielt for oss som følger med i de virkelige WRC løpene.

kanskje rbr er mer realistisk men langt ifra like morsomt som WRC4.

Hmm klarer ikke vinne noen grusrallyer får bare andre og tredje plass og sant, og jeg kjører så hardt jeg bare kan med evoen.

Ja er helt enig, jeg hører etter på alt han sier, men jeg blir så forbanna når han nesten aldri klarer og si notene på riktig tidspunkt enten sier han de alt for tidelig så jeg glemmer de før jeg kommer til svingen eller hva det måtte være, eller så sier han de ALT for sent så jeg ikke rekker bremse ned til svingen en gang,

har nettop kjørt ferdig argentina rallyet og utrolig morro på SS5 der det er så sykt tåkete at du nesten ikke ser en dritt forran deg, da er kartleseren god og ha;)

Leder foresten sammendraget fortsatt med 15-17 poeng eller noe.:D :D

SYKT kult spill

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til kartleser!!!

De skarpe svingene kommer seint og "så i mål" kommer tidlig.

Driter vel i mål, bare den kødden hadde kommet med notene noe tidligere.

Hadde han sittet ved siden av meg nå så hadde ikke han blitt noe eldre.

Er sååååååååå drit lei kommentarene hans.

Nei neste gang så blir det engelsk kartleser, fått nok av den norske grisebonden.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fyyyyyyyyyyyyy f*** da blir jeg irritert når han sier notene drit tidelig så når jeg kommer dit han snakka om så gjør jeg en liten feil, og da sier han: du må høre etter.....:mad: :mad:

Da får jeg lyst og dra han ut av tven og rope: da får du lese notene på riktig tidspunkt din mongolide kødd................... får da blir jeg irritert

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...