Golf4 Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Har pr idag Pioneer 77 MP.Er det mulig å putte på dvd skjerm på til denne.Hva er det å anbefale. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Du kan ikke bare putte en skjerm på en vanlig cdspiller liksom. Må jo ha en dvdspiller i tillegg til skjermen da. Lyden kjører du inn på Pioneeren via en IPbus (aux-in) som vi selger her hos Bilradiospesialisten for 490 kroner. -edit- og når det gjelder skjermer, så er det jo alt etter hvor mye du har lyst å betale for det. Vi selger jo den Pyle-pakken til 3990 som er veldig populær: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=816 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by mr2chris og når det gjelder skjermer, så er det jo alt etter hvor mye du har lyst å betale for det. Vi selger jo den Pyle-pakken til 3990 som er veldig populær: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=816 [/b] Helt klar populær pakke ja, aldri sett bilstereo omsettes så ofte som folk som har handlet Pyle-pakker, typiske annonser er, ALDRI ÅPNET, LITE BRUKT, STRØKEN DVD SPILLER MED SKJERM, osv osv... Pyle? Pyle of shit? "Tog du ann?" Dette er ett merke som i aller høyeste grad appelerer til voksne foreldre som skal ha video til barna i baksetet som alikevel ikke vet bedre.. Kjøp deg en skikkelig dvd-spiller og en 6,5-7" skjerm av god kvalitet, eller en in-dash dvd.. Annet enn kvalitet er ikke noe poeng, hører også at folk sier de bare skal ha det til show-off. Vel, jeg synes det bare ser teit ut med en pyleskjerm montert på dashen.. Og ja, jeg har sterke meninger, lev med det ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Helt enig. Bedre med kvalitet, enn med kvantitet. Bruk heller litt mere penger, og kjøp noe du blir fornøyd med, enn å kjøpe noe som du kansje river utav bilen din etter kort tid, for så å kjøpe KVALITET!! Eks pioneer. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 det må i såfall gjelde de pakkene bilradiospessialisten selger, for jeg har ikke sett noen av kundene mine selge pakka jeg selger videre pga at de er missfornøyde. heller omvendt, at de bestiller en ekstra skjerm eller en pakke til kompisen. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Dere har deres sterke personlige meninger ser jeg, men faktum er at den Pyle-pakken er ganske bra varer i forhold til pengene. Ikke alle har lyst å punge ut titusenvis av kroner for å få dvd i bilen. Noen liker kanskje ikke en skjerm på dash'en (jeg selv har indash og trives best med det), men who cares? Et ganske stort antall vil gjerne ha denne løsningen. Og det skjer ytterst sjelden at vi får inn Pylevarer i retur fordi de har gått i stykker.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 er veldig enig med deg. pyle dvd spillere og skjermer holder høy kvalitet og bilde er veldig bra synes nå jeg. hvilken in dash har du? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Takker for alle svar.Det blir etter hvert en Pioneer multimedia. Venter svar på en nå.Den er demobrukt.Husker ikke i farten hva den heter.Pris etter avtale.Synes Pioneer har tatt seg opp mye når det gjelder spillere. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Har noe Pioneer-greier liggende.. DVH-P7000 og DEQ-7000. Er ikke med skjerm, men det selges billig. Send meg mail hvis det er interressant. kenneth_bakken@hotmail.com :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Ikke sagt at pyle er noe dårligere enn f.eks pioneer. Men jeg foretrekker merker jeg kjenner, og vet er kjent for kvalitet. Jeg mener det er bedre å ligge ut litt xtra, med en gang, enn å kjøpe noe billi, som man bytter etter kort tid. Det er bortkasta penger. Kvalitet framfor kvantitet!!!! Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi hvilken in dash har du? akkurat nå har jeg bare en billig-greier, men blir snart bytta ut med en Pyle indash-skjerm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by mr2chris akkurat nå har jeg bare en billig-greier, men blir snart bytta ut med en Pyle indash-skjerm :) kan anbefale deg denne http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?brand=pyle&cat1=Mobile%20Video&cat2=In-Dash%20Monitors&model=PLTV71 den er kjempe god. så kobler du på dvd vekslern til pyle også, så kan du kjøre rundt med 6 dvd/cd/mp3 baki. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi kan anbefale deg denne http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?brand=pyle&cat1=Mobile%20Video&cat2=In-Dash%20Monitors&model=PLTV71 den er kjempe god. så kobler du på dvd vekslern til pyle også, så kan du kjøre rundt med 6 dvd/cd/mp3 baki. Hehe, joda. Men jeg tenkte ikke å legge i så mye penger i en skjerm, før Avic-X1'en kommer på plass. Skal bare ha en løs skjerm, som jeg bruker i kombinasjon med PS2'en. Og Pyle kommer med en indash skjerm-only, vi har allerede fått en vareprøve på den her i butikken. Så ganske brukbar ut faktisk. Tenkte jeg skulle snike meg til å prøve den ut i bilen min :) btw, veksler har jeg ikke plass til uansett, i lille mr2'en min ;) -Christian, BRS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 si ifra a, når du har fått testa den. fint å vite hvilke skjermer som er bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by ALJ_GSi si ifra a, når du har fått testa den. fint å vite hvilke skjermer som er bra. will do :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg