jAMAL Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 heisann! ruller rundt i en Ford Sierra '86 1.6 og er på veien til å bytte ut hele anlegget med et nytt (selvfølgelig). Alt er originalt bortsett fra min nye panasonic cd-spiller jeg satt inn for et par uker siden. nå kom et par 17cm Pioneer fronthøyttalere ( http://vip.pioneer.se/bildbank/prodbild/bilstereo/bilder/TS_G1746_72.jpg ), men problemet er at de originale Pioneer høyttalerne som sitter i Forden er pene 13cm. hva gjør jeg med dette? begynne å skjære litt i interiøret? kommer også en god forsterker og en 10" kasse til uka som jeg gleder meg til å få på plass, men vil jeg trenge et tilleggsbatteri for å få kjørt alt dette? er tross alt en 18 år gammel (dog pent brukt) bil og en rimelig fersk bilstereo-entusiast. mvh jAMAL Siter Only God can judge me now. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hei! skulle ikke være noe problem å kappe ut litt for å få plass, bare pass på at du får satt fast høyttalerene skikkelig. vil nok tro du klarer deg lenge med det batteriet du har,hvis det er i god stand, heller noe å tenke på om du skal bygge ut senere..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jAMAL Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 jo, jeg glemte forresten en ting; jeg må koble på en strømledning direkte fra batteriet for at spilleren ikke skal kvele hver gang jeg slår av tenningen, ettersom stereoen er koblet direkte på tenningen. dette gjør at alle instillinger samt forhåndsinnstilte radiokanaler forsvinner hver gang jeg går fra bilen, og velkomstmeldingen man får aller første gang man tar i bruk spilleren kommer hver eneste gang, noe som er litt frustrerende. noen som kan hjelpe meg litt på vei? på forhånd takk :) Siter Only God can judge me now. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 det er to ledninger på spilleren din som skal ha strøm, den ene skal ha konstant strøm å den andre kan du sette via tenningen, hvis disse er byttet om så vil alle lagrede innstillinger bli borte når du skrur av tenningen. du kan også koble begge til konstant strøm hvis du vil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg