awt Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 SÅ etter noen bilder til en annen post, og kom over disse: (Dette er allerede postet på forumet, men tar det med likevel.) ("Corvette Show Car 1953/2003 Commerative Edition".) (Fin Sierra.) (Bildene er funnet ved hjelp av google.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 skulle jeg hatt meg limo, skulle jeg hatt en slik en svart en som den øverste.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 en slik en rulla rundt på nesodden (700 gamp og greier) før... ryktet har det til at den ble solgt til sverige. ifølge en jeg kjenner ble 24 vettes tatt ut av produksjon av en entusiast og modifisert. de er uhyre sjeldne. den modden der er et kit man får kjøpt... har sett mange slike Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Det kaller jeg ødelegging av bil!:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 der var det en fin blanding av råe og hærpa bile ja!! var jo og som sagt noen litt råe.. som f.eks: og og (likte ikke vinduet bak så godt men..ellers ok) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg