hbraa Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Brukte Audi S2 frontlykter selges kr 3000,- for begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 er disse med blinklys på siden?? Følger tåkelysene med? Gidder du versåsnill hive ut ett bilde, er intr... Mvh emil Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Disse er ikke med blinklys på sidene. De har parklys på sidene å passer alle audi med b4 front, altså med snutepanser. Blinklys befinner seg på fangeren og følger ikke med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 SOLGT ??? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg kjenner han som skal selge de og de er ikke solgt enda nei. Han som selger de holder til i Bergen for øyeblikket. Er i Trondheimsområdet i jula. Skal prøve å få kontakt meg han. Han kan nås på nr: 950 70 175, men er ikke så ofte tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hbraa Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 De er ikke solgt enda. Skal legge innpå et par bilder i morgen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Bilder av lyktene som er til salgs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hbraa Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 som dere ser på bilde er de elektriske pluggene av nyere type slik som f.eks rs2. Men det er jo bare å sette på slike på bilens ledningsnett også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Er det hovedlys og blinkers på siden i en del?? PÅ min er dette i to deler som sprader fra hverandre, så kunne tenke meg noe som satt sammen..... Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hbraa Skrevet November 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Dette er hovedlys med parklys på sidene. Blinklysene skal sitte på fangeren når du bruker disse lyktene. Disse passer rett inn som erstatning for slike audi 80 lykter med blinklys på sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 OK, da skjønner jeg, for jeg har blinklys på sidene, men det hadde jo vært bedre om de slapp å sprike som de gjør nå. Men hvor kobler man da blinklysene??siden det er jo to stykk ledningsdeler, en til blinklys og en til hovedlys. Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 27, 2004 Rapporter Share Skrevet November 27, 2004 Da kjøper du deg ganske enkelt en orginal audi coupe fanger eller en rs front eller en rs4 front. Mye finere enn slik du har det nå vertfall med audi 80 fanger og audi 80 lykter. Da kobler du ledning som går til blinklysene på siden til blinklysene som nå ligger i fangeren ved tåkelyktene. F. eks en slik en: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_33_49&products_id=91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 ok skjønner, men tror jeg har Coupe fanger med tanke på at dette er en Coupe :P Har panser og grill i ett. Mangler tåkelys osv. Se her: (Tåkelysene går på en måte ikke rundt hjørnet.... Er dette da en 80 fanger??) Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleab Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Det stemmer, dette er en audi 80 fanger. Alle audi coupe er levert med tåkelys og blinklys i fangeren. Så fremt det ikke er en USA utgave, da kan det være forskjell. Siden du har en 89 modell og har panser og grill sammenhengende(snutepanser), er panseret tatt fra en nyere bil. 92->. Så trolig er panser, lykter og fanger hentet fra en og samme bil, en audi 80 92->. For å få den rette looken på din bil ville jeg ha skaffet meg slike s2 lykter og f.eks en orginal s2 fanger. Den er ikke fullt så lav som en rs fanger, men til gjengjeld passer den best så lenge du ikke skal ha styling hele veien rundt. Du vil da ha samme front som en orginal audi s2. Og siden bilene ellers er likedan å se på, er det bare smådetaljer som skiller din fra en s2 utvendig. (Antall hjulbolter, emblemer....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Er det ikke muligheter for å bytte ut "listene" på 80-fangeren da? Og kjøpe lister med "større hull", slik at det blir plass til blinklysene ved siden av tåkelysene. F.eks. er A80 2.6 V6 levert med blinklysene i fangeren (oransje riktignok :( ), og jeg mener på at fangeren utseendemessig ellers er lik "vanlig" 80'er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg