s.engen Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 jeg trenger en forsterker som er kraftig nok til å dra 2 12" på 600w hver. har en, men den har ikke nok futt i seg til å dra begge elementene mine. helst til en billig penge! er interressert i enten Phoenix Gold, Rockford eller Macrom Mvh S.Engen Siter S.Engen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEvo Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Du kunne ikke tenke deg Harman/Kardon forsterker? Jeg har tre stk. til salgs. en TC600, en TC400Q og en TC300. Alle tre er kraftige nok til å drive subbene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hei! H/K er råe forst. og anbefales på det varmeste. Ett godt kjøp, i stedenfor mange av dagens "juksewatt" modeller. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Odd Slette Hei! H/K er råe forst. og anbefales på det varmeste. Ett godt kjøp, i stedenfor mange av dagens "juksewatt" modeller. Mvh var det deg jeg skulle ta kontakt med, angående tilbud på JBL, så jeg ikke kjøpte i sverige?? fikk en melding om det se.... riktig person? - innboksen din var full man! =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Kanskje prøve Kjøp & salg forumet? Er phoenix gold, rockford og macrom forsterker(e) tilsalgs der, det er jeg 99% sikker på :) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hei! Selger JBL jeg......... Skjønner ikke det med mail boksen, har kun 3meld igjen der og ennå er den full ????????????????????????????????????? Send mail : odd_slette@hotmail.com Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg