Kebab gud Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Bill gates bor i Washington .. staten washington .. et stykke utenfor seattle der har de slike skilt... det er IKKE samme type skilt som på Corvetten .. Bill Gates hater å skryte på seg penger (han trenger jo ikke :P) derfor har han ikke Limo eller privatfører .. han (og kona) kjører bilene sine selv.. (de har en del av de da :P) Det skiltet på Corvetten er fra Michigan.... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 http://www.bankrate.com/brm/news/auto/car-guide-2004/celeb-cars1.asp Veldig intresant stoff om hva diverse kjendiser har i garasjen. F.eks Jay leno har Mac F1 og porsche 959 Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ser ut som Kentucky plater på den svarte, som forøvrigt ikke er omlakkert til hvit :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Kebab gud Bill gates bor i Washington .. staten washington .. et stykke utenfor seattle der har de slike skilt... det er IKKE samme type skilt som på Corvetten .. Bill Gates hater å skryte på seg penger (han trenger jo ikke :P) derfor har han ikke Limo eller privatfører .. han (og kona) kjører bilene sine selv.. (de har en del av de da :P) Det skiltet på Corvetten er fra Michigan.... Tyder på at du leser mye i Se & Hør, Her & Nå, Der & Da osv. osv. siden du vet SÅ mye:op Eller hvem vet, kanskje er du hans hemmelige skjulte fetter, hvem vet og hvem bryr seg. At du gidder å snuse å grave opp som du gjør det skal du ha for, men liv... I think not:D Nok et eksempel på hva som gjør et forum til et forum, like underholdene hver gang. Men uansett så var det BILDER denne posten var ment for i utgangspunktet, så jeg legger ut noen jeg;) Den siste her ser ut som har spist litt for mye potetgull:) Bare la inn en bråte med bilder som var najise jeg.. Bidra med rare og spesielle bilder da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Viking067 Ser ut som Kentucky plater på den svarte, som forøvrigt ikke er omlakkert til hvit :-) Stod nå så hos et limo-utleiefirma, fant flere bilder av den i hvitt også, men ikke vet jeg. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Viking067 Ser ut som Kentucky plater på den svarte, som forøvrigt ikke er omlakkert til hvit :-) jeg er smaretere enn deg så HYSH! :P jeg har ALTID rett .. utenom da jeg har feil... PS: jeg regner ikke med at det er 2003++ skilter på limoen så her har du Kentucky skilt (ikke 2003-2004 mod skilt.. for de har en smilende sol i mirget :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Four rings Dersom dette er Bill Gates bil, synes jeg han burde tenke på å male huset sitt. :rolleyes: Som sagt, så liker ikke han å vise at han er stinn av gryn.....heheheheh:D :D :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Cozzie Tøff slede det der. Lukeparkering ser lett ut Enig... Men tenk å ligge breit\drifte med den... :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by AudiA4_20V Som sagt, så liker ikke han å vise at han er stinn av gryn.....heheheheh:D :D :D Trenger ikke være stinn av gryn får å ha sånn da ! har 5 stykk i dobbeltgarasjen min jeg :D ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Enig med Hans her, den er FEET! Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Ottesen Trenger ikke være stinn av gryn får å ha sånn da ! har 5 stykk i dobbeltgarasjen min jeg :D ;) Tror heller du må ha 5 dobbeltgarasjer for å få plass til èn Vette-Limo... T-t-tog du den :) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by joarek Men uansett så var det BILDER denne posten var ment for i utgangspunktet, så jeg legger ut noen jeg;) Den siste her ser ut som har spist litt for mye potetgull:) Bare la inn en bråte med bilder som var najise jeg.. Bidra med rare og spesielle bilder da!! Du glemte å nevne hvilke KJENDISER som eier disse bilene...:rolleyes: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Dr_S Du glemte å nevne hvilke KJENDISER som eier disse bilene...:rolleyes: Bare la inn en bråte med bilder som var najise jeg.. Bidra med rare og spesielle bilder da!! Seriøst, jævlig nødvendig å quote en hel remse med bilder da. Som du ikke vet hva som skjer siden du er en stor og sterk moderator og greier! Du har en greie med å kverulere å pirke på alle mulige småting her på forumet, smålig av deg. Neste gang kan du jo faktisk prøve å Lese hva som blir skrevet istedet *molle* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 PMS? :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg