hatsu Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 SÅ BRA!! :) ....ahae chmåkk challå kitni såni rani Bmw di fåto æ ve!! :D skikkelig tææærte fåto ass! eyecandy...hvoir finner jeg sjappa deres...jeg sklulle hatt noe deler...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by hatsu SÅ BRA!! :) ....ahae chmåkk challå kitni såni rani Bmw di fåto æ ve!! :D skikkelig tææærte fåto ass! eyecandy...hvoir finner jeg sjappa deres...jeg sklulle hatt noe deler...:) haha...ooo paji..aramme naal... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 her er dt noen bilder fra xtreme carshow 2003 ps:bilen er drit råååå. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 thumpsup thumpsup thumpsup thumpsup Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Godt at folk har forskjellige meninger.....hadde ikke vekket mye oppmerksomhet ellers..... Helt riktig Eirik! Folk har forskjellig smak! Vi har snakket om dette før! Men hovedsaken er at JEG som har betalt for bilen, som har brukt penger på den ELSKER den!! Om ALLE andre hater den så gir jeg lange F... i den! Men det er kult at det er så mange som liker den! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Tror det er gamle bilen hans som hadde gul(l) skrift bakpå..... Det stemmer det! Det var den gamle bilen min som hadde Wasif i gult bak! Jeg har alltid hatt navnet mitt på bilene mine. ....ahae chmåkk challå kitni såni rani Bmw di fåto æ ve!! Åhå paji tuse te jazbati hi hågae hå!;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 her er dt noen bilder fra xtreme carshow 2003 ps:bilen er drit råååå. Takk takk bimmer_boy Kult nick by the way;) Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Til CalibR Hvor fikk du tak i de bildene? De ble tatt i Finland Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Ligger i en tråd på zatzy blant annet Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Ligger i en tråd på zatzy blant annet Hvilken tråd? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 our bii pakistani hain idhar hehe...salam møtte deg hos safik en gang =) Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 our bii pakistani hain idhar hehe...salam møtte deg hos safik en gang =) Salam bhai! Det stemmer sikkert at du møtte meg hos han. Men hvem er du? Kaun ho tum baba? Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 aah. Saaaalaaaaam saaaalaaaaam baja.... schikkelig tært bill azz kæmrat! du wasif, du vet selv hva jeg mener om bilen. sagt det før og sier det igjen.. bilen generelt er drit rå.. når det kommer til lambodører?.. Greit en ny trend. folk grå snart lei det.. men det jævla CUP vingsa. pliiiiiz wasif, jeg ber deg TA DEM AV!! dem ødlegger hele jævla stilen med clean look du har av bilen. Dette er en av de få bilene jeg har sett som ikke er overdreven med mye driiiit på seg. men akkurat de vingene kunne du klart deg foruten! enda en gang. Gratulerer med reportasjen og de gangene du har vinni med bilen.. Lykketil videre. :D thumpsup Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by BIMMER BOY Om ALLE andre hater den så gir jeg lange F... i den! "Dem" hadde vel passet bedre her tenker jeg.... ;) Kul bil forresten! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 w-salam bhai... ja jeg jobbet en liten periode hos han på den tele sjappa. hehe. meh houn pakistani from asker området... bmw har blitt tææt nå... sist jeg så den var den ganske org. enn det den er nå... husker gull skriften bak ;) Originally posted by BIMMER BOY Salam bhai! Det stemmer sikkert at du møtte meg hos han. Men hvem er du? Kaun ho tum baba? Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg