prizma Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Vær så snill folkens!! dette er så lett for dere!! Prøver meg igjenn, denne gangen er alt mye lettere: Denne bilen: skal gjerne ha en spoiler lik disse: Felgene: Alessio F1, med disse mål: 205/17/4 <- gjelder da dekker også! Kan bilen også lakker svart metallic og bakgrunden byttes ut? samt sote rutene bak, og tone de foran? Tusen takk, om noen gidder dette !! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Er det også mulighet for litt ekstra stasj om dere gidder, utfold dere! f.eks: M3 speil senking soting av lykter noe luftekanaler eller noe.. carbonpanser.. utfold dere gutter. om dere gidder! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 ikke noen kommentarer? - er det et ok prosjekt for dere? tar jo max 20 min eller noe da, bre for å være koselig liksom =P *vet jeg må lære meg PS* Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 sinnsykt rå bil det der! er den din? jeg ville ikke gjort noe særlig mer med den hadde jeg vært deg.. senka den litt og satt på noen enda kulere felger.. tviler på jeg får tid til å gjøre noe med den.. men skal gjøre noe om jeg får tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 den er syk, men ikke min, er finnsk =P få noen til å mekke da, må se hvordan MIN vil se ut...... og husk, svart lakk =P (hmm, rekaro seter) ?? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is200 Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Ikke veldig bra, men den gir et visst intrykk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 helt fuckings bra!! I applude U!! =PPP takker!!!! gidder du å fikse det høyre speilet.? får du bort skiltet også? la Nissan merket skinne, og er det 17" felger nuh? - lite dekk bak på forhjulet? og endere du bakgrund?? da er du sååå snill ;) thnx, du er ikke nygebynner! du er flink! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
is200 Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 eh, sorrymac, men eg lagra ikkje psd fila :| har berre det bildet her.. jeg overlater stafettpinnen til noen andre =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 ok, takk enda, skal prøve meg i CS nå, for 1 gang =P se om jeg får gjort noe! tusen takk, du var meget vennlig! =P ingen andre som gidder, har prøvd-- Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg