Marulk Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Sliter som F*** med å finne fine accorder 93 - 96 mod som er moddet.. Har du fortsatt et bilde av den gamle bilen din Bauer ? Virker som det er utrolig lite styling generelt til denne bilen ? Veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 du må sjekke datoen på når tråden blei startet. og når den "sluttet" ;) Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Vet tråden er gammel.. Men Bauer lever vel enda? :) Og spøsmålet mitt er vel like aktuelt i dag, gadd ikke starte en ny tråd for d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 bsbildeler.no har en masse styling deler til accorder, og andre bilmerker.. (vet tråden er gammel) Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg