e321 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Dere får ha en riktig God jul :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 god jul og godt nyttår til alle sammen Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God jul til alle på bilforumet! :crazysant Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Får vel bare henge meg på her jeg da.. God jul og godt nytt år til alle sammen :kiss Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 god jul! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 God (H)Jul alle sammen:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Å vi her i Sverige önsker alle på forumet en riktig God Hjul og ett Godt Nytt År! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul og godt nyttår! Vil benytte muligheten til å takke for samarbeidet, både til moderatorer, adminstratorer og medlemmer av denne siden! Takk for all nyttig hjelp og info dere har bragt fram i lyset! Ser fram til et nytt år, med nye muligheter og nye prosjekter! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul til alle bilgalne ! :crazysant yodude Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul! :kiss :crazysant Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God Jul Alle Sammen!! Ho Ho Ho Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vesp Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 GOOOOD JUUUUUL!!!! Kos dere med masse god mat og drikke!! :crazysant Siter Mini Cooper 1,3 i Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God jul og godt nyttår. Håper dere alle får en riktig god jul med familie\venner\kjæresten, og et riktig så godt nyttår. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 god jul :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 God Jul folkens :D Blir spennende å åpne presanger i år også som alle andre tidligere år. Kan aldri bli for gammel til slikt :) Jeg har lekt snill nisse i år og kjøpt julepresang til meg selv. Det er best det for da får en det som en garatert ønsker seg ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg