bjorke Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Please, jeg har 3 biler, men trenger kun 1! Hakke peil på hvordan jeg selger de:mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by MeSs G:\Documents and Settings\Marius\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2 Skift ut marius med din bruker ;) :) MeSs Ok og det vriene er at jeg ikke har noen mappe som heter programdata..............:D Hmm blir veldig fort lei dette spillet egentlig, kjører uten koder eller noen ting nå har nettop kjørt så måtte jeg bare avslutte før det ble for dyrt i det virkelig liv;) ;) ;) da er da man nesten gir opp når man blir tatt igjen på mallinja på den siste runden når du har leda hele løpet, nei fytt i &%#%¤E:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: : :ssip: fucku "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 kan jo spille på easy da, da er det pissenkelt å runde spillet! er netopp ferdig:) men å spille på hard, nei det tør jeg ikke i fare for alvorlige raserianfall..dere vet hvordan dette er;) 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by MeSs G:\Documents and Settings\Marius\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2 Skift ut marius med din bruker ;) :) MeSs Vel, jeg bruker ikke Win xp men win 2000.... har ikke de mappene.. Mvh Erik [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 evt. C:\Documents and Settings\....\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2 Både Lokale innstillinger/local settings og Programdata/application data er skjulte mapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hei.. er helt ny her på bilforumet, så jeg begynner å spørre med en gang. åssen er det å spille med ratt egentlig? eller det best på ps2 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Helt konge å kjøre med ratt! Tok bare litt tid å bli vant til det =) Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ratt er bare drit kult, Foresten takk for at du fortalte meg at de mappene var skjulte, men har fortsatt et problem og det er at jeg ikke har noen need for speed mappe inne på programdata. "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ok, da får jeg reste det med ratt, synes drifting er jævlig vanskelig med piltastene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 drifting er bare fake på det spillet her uansett,:D Men hvor i Helve... er butikkene, noen som vet en enkel måte og finne butikken som du ikke har vært i?? må være en enklere måte enn og kjøre deg i hjæl. uff kjedelig "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Er et kart lenger oppe i tråden her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hvor mange % har dere klart? For å finne butikkene er det bare å se etter farget lys (Blå, lyseblå, rød osv) Simpelt! :rolleyes: - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg trenger en cd key...noen som har en som funker? Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg er på 82% nå..har rundet spillet men ikke alle banene. her har dere noen cd-keys; 5S5V-WWBH-NY5S-CYJT-RLD0 WNX7-3THG-8XKW-NE2B-RLD0 6Z6N-3PSX-LPPN-3VXB-RLD0 LCGG-P72R-2HCK-KYUZ-RLD0 ZY5V-X9EE-J4EL-AMC5-RLD0 Husk cracken også nåda;) speed2.exe fila skal byttes ut regner jeg med Legger ved en savegame i samme slengen. Alt unlocked. 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Kan noen hjelpe meg??? Jeg har fått to bin filer og to cue filer etter jeg nedlastet spillet . Jeg har hørt at man skal bruke deamon tools på dette, men hvordan bruke deamon tools??? Hvor har dere funnet cracken deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg