Nedi Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 jeg er så seriøst lei av denne bilen her nå, trenger noen gode forslag til hva som skal gjøres med den.....:rolleyes: dette er gjort (sier seg litt selv):D:D -senket med større felg på høyreside..har ikke funnet en bra felg enda -forlenget fanger forran -breddet skjerm forran -brush sideskjørt fra scratch -brush bakfanger fra scratch...ikke mye ferdig.... -brush lakk med motiv *greddy* -"praise the lowered, go forth and modify" på skjørt .....må ha noen fete fete felger, må gjøre ferdig bakfanger og bakdel til skjørtet...vinge, vinduer, evt lambodør....noen flere gode idèer ? give me some CC ! mvh daniel original modd Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 jeg liker virkelig denne bilen her;) og min mening er at du bare behøver nye felger og noen feite potter;) er så drit fet den lakken der..drit bra jobba startdf:D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 takker MSpeed ! :D må finne noen fete potter ja ! hehe Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 nice! noen rå felger på den så begynner det bli bra :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 hvor ble det av framfelgen 'a?? pen mod=) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 hehe... les: WIP : work in progress :D den kommer, kommer ett dekk der etterhvert og, må ha vekk det som der etter breddingen vettu. takker for cc så lang....på tide å gjøre noe med konk 17 nå! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 chef skute bolla!!! ble jo grei den hekkfangeren og!!! gleder meg til å se ferdige resultatet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Bilen din var så fet at jeg bare måtte prøve hvordan den ble med felger og potter.. ;) :dude: Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 for all del, men hva er det du har gjort fremme ved skjørtet da ? fine felger, litt lyse kanskje?! btw, sideskjørtet er ikke ferdig, ikke skjermbuen bak heller, jeg kommer tilbake med den etterhvert. Litt overdim på pottene kanskje? skal ha en hissig kant på felgene etterhvert, takk for kommentar, bra å se at folk liker bilen! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 feit lakk på bilen. Synes pottene ble altfor store. Og så mangler vel bilen sideskjørter på høyre siden? Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Ops,ble litt feil det ved skjørtet.. Jaja,bare en test. :D Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 hehe....jaja.....ikke meg det der, men WIP er WIP ! bilen kommer tilbake ferdig. nok en gang. takk for reply ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg