suoermann Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Har en mk1. Når jeg skal starte den hender det starteren hopper ut. drar motoren rundt litt. også slipper den. hender også at den ikke drar motoren i hele tatt. bare kommer sann suselyd. Noen som veit hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 kan MULIGENS være starteren som er litt sliten ;) kommer det en lyd fra startern etter at motoren har starta? pleier å komme ett "dødshyl" fra den da om den er på vei til å ryke ;) har selv kjørt med denne lyden en stund.... var værst på vintern, men så har den forsvunnet av seg selv igjen.... :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 kommer ikke noe lyd når jeg har startet den. (hvis jeg får srarte den). hender jeg ikke får starte den i hele tatt..... tok opp starteren i går, smurte opp innslagsrelè og sånt. like ille etterpå:mad: Så det blir vel en ny (brukt) noen som vet hvor mye jeg må ut med for og få en brukt en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by suoermann kommer ikke noe lyd når jeg har startet den. (hvis jeg får srarte den). hender jeg ikke får starte den i hele tatt..... tok opp starteren i går, smurte opp innslagsrelè og sånt. like ille etterpå:mad: Så det blir vel en ny (brukt) noen som vet hvor mye jeg må ut med for og få en brukt en? Mener på jeg betalte ca 1000kr ferdig montert, for en ny en altså.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 det var bendix-drevet. må bytte det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg