Coustig Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Selger min frekvens/Db måler p.g.a litt sviktende interesse. Jeg betalte Kr 14.000,- for den i 2001. Selger den for høystbydende over Kr 2.500,- Kan kontaktes på 45241742 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 hvordan er miken? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coustig Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jo, den er bra den. Jeg har justert etter denne i all min fartstid i NASCA , og det har aldri skillet mye mellom mitt meter og konkurranse meteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg