horafeisq Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hei! Har kjøpt en holder til PDAen min, som jeg bruker som navigasjon. Denne har innebygget 12V-5V omformer i holderen, så det jeg egentlig lurer på er om noen har et godt forslag til hvor jeg kan koble meg inn hen for å få strøm? Letteste løsning med minst risiko helst :) Jording skal jeg alltids klare å finne.. PDAen er rated på 2Ampere, er ikke helt sikker på hvor mye GPSen trekker. Dette må vel tas med i betraktningen i forhold til sikringer og sånt? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 er vel bare å trekke en ledning rett fra plussen på batteriet det og sette en sikring på ledninga. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hadde håpet å kunne sluppet det jeg da. Er det noe fare å koble seg inn på f.eks sigarettuttaket? Mye stress å dra kabel helt ut til batteriet =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 ja du kan godt ta strøm fra sigarett uttaket. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg