BMW-dude Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 pent utført, vil se mer av denne bilen Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Helskike, den er fin den bilen. Ikke noe mas, bare vakre BMWlinjer all over. Er det så strøken i lakken som bildene tilsier? Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Slik var Supersprint potta når jeg fikk den ! Slik er den nå ! :D Ganske fornøyd med resultatet må jeg si, autosol er konge :D Bimmern på stylter . Får se om jeg får slengt ut no fler bilder fra påsettinga av senkesette foran.. Tar bak til helga, da blir tralla god å kjøre =) Fred ut! Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Lekkert!! Skikkelig shiny bilen din er nå! Polert? =) Blir bra dette her. Hvor kjøpte du diffusoren? Den er litt annerledes fra min. Få på M-speil nå, så begynner det bli bra gitt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvor store er endestussene dine? Blir bra det her Chris Tar og kjører endag, og da SKAL du være med.. "Fyllesjuk" my ass sombrero Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Lekkert!! Skikkelig shiny bilen din er nå! Polert? =) Blir bra dette her.Hvor kjøpte du diffusoren? Den er litt annerledes fra min. Få på M-speil nå, så begynner det bli bra gitt :) Jo takk :D Bilen er bare vasket, har ikke rukket å polere i år faktisk... Kjøpte den hos Schmiedmann, er type Rieger. M-speila ligger å venter, LAKK LAKK LAKK...... Tar og kjører endag, og da SKAL du være med.."Fyllesjuk" my ass Er med jeg, hadde vært tøft å samla en del av gutta og tatt et lite meet.. litt kolonne osv =) Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 smooth nå :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 slenger inn et par bilder til da... :D fint? Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Nice ;) Hvilke deler mangler du å montere nå? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 ble jo bra det der:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Skal monteres: M3-speil Rieger-bakrutesenker Fikk resten av delen fra GS idag, støtdemperlager bak osv, så da kommer bakdemperne/fjærene på også. Ellers mangler jeg jo en front... og kanskje en hekkvinge... er ikke sikker ennå.. vanskelig det der gitt.. Regner med å selge bilen til høsten, så vet ikke hvor mye penger jeg legger i bilen.. Rage, skaffer du billig KON filter ? Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Helskike, den er fin den bilen. Ikke noe mas, bare vakre BMWlinjer all over.Er det så strøken i lakken som bildene tilsier? Nja.. er jo noe småplukk her og der.. men ganske fornøyd. Bilen er ikke polert engang :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-dude Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 SELGE DEN!?! nå som den har blitt fin, og du har satt et personlig preg på den, om ikke nå, så gjør du det nok ;D Siter Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Jeg ser at du har dårlig passform foran! Mellom hovedlykt og blinkers.. Det må du justere på ! sombrero Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg