ELLINGSEN Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hva skjer a? boxing Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Heisann. Nå har jeg sittet og lest gjennom 7 sider med mye bra stoff og mange fine bilder. Også slutter det slik? Hva skjer'a? Konfliktrådet liksom? Motorhavari? Betalte depositum i dag for en 88 E-30 325i som jeg regner med å hente og betale til helgen. Gleder meg som en unge. Har hatt en 89 320i tidligere, men faktisk aldri kjørt en E-30 325. Denne bilen har skiftet motor hos BMW og papirer på at motoren har gått 130.000 følger med. I tillegg til en grei mappe med kvitteringer på deler som er skiftet. Etter å ha pratet med fyren på telefonen i en halvtime kunne jeg nesten kjøpt og betalt bilen usett.. Men tilbake til tråden; jeg likte bilen din meget godt Chris. Ikke for hora opp. Det verste jeg vet er stylingkit med stålnetting i grillen/hekken og Torshov DTM bakpotte. Effektanlegg er viktig! Kunne selv tenke meg Scorpion eller Remus. Har også vurdert G-power. Noen synspunkter/ erfaringer? Heldigvis sitter det komplett Simonz anlegg på bilen jeg skal kjøpe. Venter spent på mer info om bilen din Chris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hei folkens! Da er jeg tilbake etter mye "bil hat"... Har slitt med tidligere eier av bilen siden jeg kjøpe den. Kontraktsbrudd,løgn,trenering av saken og ufyslig oppførsel for å nevne noe.. Etter et halvt år nå så har vi fått til et forlik, så nå sitter jeg her å venter på penger.. Er ikke pengene kommet in innen 8dager så må jeg altså reise forliksrådet i Kr.Sand... Får håpe han tar til fornuft og setter inn penga nå.... Det måtte altså en NAF sak-kyndig til for å få selgern til å skjønne at han hadde en dårlig sak.. Så veit dere det folkens, kommer dere i en slik situasjon tar dere kontakt med NAF personlig.. De har kompetanse til å se hvor en slik sak vil ende, en advokat vil vel tenkte penger først.. Jeje, så kommer det no penger så blir det fix-up.. Da blir nok hingsten gla. Ja, og sånn lite tips. Ta NAF test før du kjøper bilen, UANSETT hvor mange ekstra kontrakter man skriver. Det finnes faktisk selgere der ute som tror man ikke følger opp det som blir skrevet i en kontrakt.. erremulig... Nok om det. Har fått på M3 diffusern , fortalt det?, uten lakk. Syns det var helt greit. Er vel sort på m3 orginalt eller? Er veldig usikker på om jeg skal beholde felgene eller ikke.. Da jeg kjøpte bilen var jeg banna bein sikker på å bytte dem ut. Men nå vet jeg ikke helt altså.. Den ser veldig spesiell ut med "ikke typiske bmw felger".. Skal få tatt no bilder av den imorgen, den er jo sååå mye finere nå fra da jeg kjøpte... Kjempe fornøyd med nye lyktene , gjør bilene 10år yngre =) Spm: veldig kraftig risting i rattet/bilen- forstillingen til tider, og høyre felg er veldig varm. Pluss masse støv på den felgen.. blir "møkkete" med en gang etter vask. Noen som vet hva som er galt? Ellers tenkte jeg lage en liste for ting jeg kunne tenkt meg gjøre med bilen. -Crom list bak -KON filter -M3 front med GT-leppe -OZ Cerez, Breiton Magic ellerno sånt felger =) -60/40 senk -Effektanlegg , supersprint,sebring ellerno.. GJÆRNE BRUKT =) -M3 Vader seter, yeah u wish.... -Klarglass grøftelys -Klarglass e30 blinklys.. -Et anlegg som funker.... en høytaler har kortslutta, ingenting spiller.. .buhu.. .. edit : JA , jeg er keen på kjøpe noe av detta brukt! Så har du , PM MEG!! Ting som skal gjøres, deler ligger i garasjen.. - M3 speil, elektriske, varme . Må lakkes - Rieger bakrutespoiler. Må lakkes - Crom dørhåndtak Sånn ellers har jeg pådratt meg kyssesyken og får gjort svært lite med bilen.. Så de som melder seg frivillige til å fixe anlegge mitt vil få mye SKRYT HER!!! =)=) Ciao Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Bilder!!!!!!!!!!! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 blææææ.. kompis har lånt digitalcam'n min.... må få hustla fattern sitt :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Ok, her kommer no bilder. Bilen er ikke vasket, så jeg skal ta noen nye snaaart.. =) Er han ikke fin? Fikk på M-pedalene i dag.. Det var et HELVETE.. .glad jeg er ferdig! Slik ser den ut inni.. syns det gjorde seg veldig med M-pedalene... sånn var det! feedback takk =) Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Den kvite skriften på dekka var skikkelig 80talls am-car! Ellers var det en pen bil, må bare få seg skikkelig senk så blir den bra. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 mohaha, amcar er gøy da.. det skal skrapes vekk btw =) Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Syns den krommen går igjen over alt.. :s M lista bak gjorde seg ! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Pent! Samme lykter foran og bak som meg..hehe :) Er det bildet som lyver eller ser den venstre nyra di litt skjev ut? well Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Nope bilde lyver ikke, er en klips som er knekt så den henger litt skjevt.. Skal ha nye nyrer... kjøpe slike 93 -> 97 nyre på ebay.. slik at jeg slipper kjøpre hele driten nytt... får se hvordan det blir seende ut... Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Mulig jg er dumm!!! mn hvorfor skal du ha penger av han?? er det ikke du som har kjøpt bil av han da?? merkelig:S kan noen forklare mg? BTW: fet bimmer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Vel, kan si det sånn. Bilen ble solgt som strøken, med en ekstra kontrakt omhandlende dette... bilen var ikke strøken og trengte en del rep.. ergo han måtte betale meg penger for rep. ihenhold til kontrakten.... Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Har du funne ut av problemet? dersom ikkje så hadde eg samme problem på volvon, og det var då calipperen som "satt fast". Slapp ikkje ut igjen bremseklossen etter bremsing, til slutt satt vel klossen heilt på heila tio. Eg brant meg på boltane når eg tok av dekket... Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hmm.. det kan jo høres ut som det.. tror jeg må få sjekket det opp gitt.. Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg