ELLINGSEN Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ble nice det der:D Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Takker thumpsup happyhappy dragcar Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Ja ble pent^^ Planer videre? Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Veldig nice detta azz.. Men lurer på hvor kjøpte du FK baklyktene og angel eyesene?? Hvor mye kostet de?? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Kjøpte Front og Baklykter hos http://www.schmiedman.com . Kostet meg 2222kr tilsammen.. +frakt 200kr ellerno.. Det var billig.. Fikk lyst på Fk balykter jeg.. Men linken der funker ikke!!! Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ...........joda :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 ...........joda :D Der ja!! Takk Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Der ja!! Takk Trykka du på det norske flagget og bestillte derfra? Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 nei, jeg bestilte rett fra schmiedmann danmark.Men det går ikke lenger så da må du bruke MotorTechnik ja. Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Send en mail til post@motortechnik.no :) Så får du priser på det du vil ha, bare bruk den danske siden å oppgi delenr derifra. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Send en mail til post@motortechnik.no :) Så får du priser på det du vil ha, bare bruk den danske siden å oppgi delenr derifra. Ok, Takk for hjelpen gutta! =) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Liten oppdatering... Bestilte APEX 60/40 senkesett , febi bremseklosser og no søtdemperbjelg bak for 2dager siden. Igår var den ankommet posten her, idag kom pakke lappen... Det er jo ganske rask levering da, thumpsup til OS Bildeler! Blir jo artig å satt på detta, men grunnet mangel på utstyr ser jeg etter noen som tar på seg kveldsarbeid i TBG og SFJ området... Kjøpte en Supersprint potte av en på BMWGUIDEN.no Fikk den for en grei pris, så da slipper jeg kjøre rundt med en endestuss og rusta potte :D Hørt at lyden er ikke er så gale heller, orker ikke sånn mølete brumming... sombrero Så sånn går no dagan.. Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Senk blir bra :) Rage har vel supersprint potte og har søt lyd han.:) Mørk brummings.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Senk blir bra :) Rage har vel supersprint potte og har søt lyd han.:) Mørk brummings.. Helt ok lyd ja, bråker ikke så innmari, men gir en god dyp brummelyd. Fornøyd med det jeg :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Da var nye dempere og fjærer på foran. Ble über nice. Fikk fikset anlegget, endelig musikk i bilen igjen!! :D Så har jeg fått koblet baklyktene slik som orginalen er..Det var litt pes, men ble bra! Nye potta er også på. henger i et tau foreløpig ,men kommer noe fester til uka.. så da blir alt tipptopp! Slenger ut noe bilder fra mekkinga etterhvert.. Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg