BMW*Chris Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Da syntes jeg at det var påtide med en tråd for min bil også :D Har kjøpt meg en skikkelig kebabtralle, og den skal proppes med snacks fra topp til tå! Litt info om bilen. -BMW 320i e36 1993mod -Diamant schwartz -AC ,klimatronic -Sort skinn intreriør -Motor gått 137000km -Greenfilter (+350hk) -Calipere lakkert i rødt (+50hk) -OZ sommerfelger -Orginale vinteralu lakket i gull (kebab!`?) -Ellers er den veldig orginal... for now... Slenger opp et bilde av den. Nå skal det sies at jeg ikke er noen fotograf :) Men bilde ble det hvertfall. I dag fikk jeg en liten pakke fra Schmiedmann ! Det var rene julaften, masse pakker og morro! Slenger opp noen bilder så dere kan sikle litt, så bærer det tilbake på jobb ;( Til helgen blir garasjen klargjort for mekking, så da startet moro'a! M-pedaler og no stash jeg fikk fra Toyshop. Orginale BMW gummimatter for vinterbruk. M3 hekkinsats, tenkte jeg skulle lakkere denne. Ser endel som kjører med den sort.... FK facelift baklykter, de er bare über nice! FK AngleEyes i crom design. Pakke opp og snudde de , fikk helt sjokk da det så ut som det var en mega stor sprekk i hele glasset. Men det var jo bare den forbanna gladdpack'n. hehe M3 speil, disse må jo også lakkeres da... Her har vi litt cromstash, bmw lommelykt, M-Oljedeksel, shortshift og crom dørhåndtak. Måtte jo seff ha M-girkule i CROM :D Hvite klarglass blinkere. FK blinkere i klarglass og crom. Så tilslutt har jeg K&N KIT med Powerblanket ! Det var det meste jeg fikk med nå .. må komma meg tilbake på jobben shø. Kan røpe at jeg har en stabstag på vei, og fiksa bakrutesenker i dag også.. Snart snakker vi M-front og skjørt , senkesett og 18" sommerfelger med brei kant :D :D Feel free to write some feeback, only positive dough! ;) Tror detta skal bli knall :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Du tok den helt ut med en gang skjønner jeg? :D Blir spennende å følge nok en BMW tråd, se om du klarer å finne på noe spektakulert som oss andre ikke har gjort enda! Stå på! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Dette ser bra ut! Lykke til! Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Yay!, looking good. Ser du er fra sandefjord, du bor på kariåsen el?` Bilen så veldig fin ut, blir sikkert jævlig toit med Angeleyes og de nye baklampene dine. Jeg får ha øya med meg når jeg er ute å kjører, kanskje jeg får sett den live etterhvert? Bra det er andre som forstår at skinn er BRA (!) i bil. Sleng opp noen bilder når du får slengt på alt stæsjet da. Preben Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Kan bli bra dette. Kjøpte du alt stasje på en gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Morro pakke det der :) Gjør utrolig mye å bytte lykter på bilen! Gleder meg til å se ferdig resultet nå. Btw, er disse originale Adidas ? :D :D :D :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Her var det my digg ja=) Gleder meg til å se resultatet:) Bestemt deg for noe "Bodykit" da? Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Gratulerer med bil og MASSE stash! Voldsomt som du skulle ta helt av da, helt fra begynnelsen av :) Greier du å holde samme tempoet framover da? Stå på! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Takk for masse bra feedback! Tenkte at når jeg først skulle bestille fra utlandet var det jo greit å ta mest mulig. Så sparer jeg endel på frakt og tollgebyrer =) Ble ganske mye stash ja, så mye at jeg hadde glemt noe av det jeg bestilte. Var rene julaften, hehe. Og ja Rage, måtte jo ta den helt ut :D Preben Yay!, looking good. Yay!, looking good. Ser du er fra sandefjord, du bor på kariåsen el?` Bilen så veldig fin ut, blir sikkert jævlig toit med Angeleyes og de nye baklampene dine. Jeg får ha øya med meg når jeg er ute å kjører, kanskje jeg får sett den live etterhvert? Bra det er andre som forstår at skinn er BRA (!) i bil. Sleng opp noen bilder når du får slengt på alt stæsjet da. Preben Jau , bor oppe ved kariåsen.Du også? Får dra en streetmeet i Sfj da, er jo så heavy bmw miljø her.. øhhh :) Dr_S wrote: Btw, er disse originale Adidas ? Oh yeah, skal jeg love deg. De er ekte fake fra laspalmas :D Bodykit? Ikke no custom hvertfall. Skal skaffe: M-fanger med den leppa under,M-skjørt og den M-hekksatsen jeg har får holde. Så stikker jeg å henter Rieger bakrutesenker i Oslo til fredag renger jeg med. Hva slags lim bruker man på den? Så får vi se om temp holder seg oppe.. hehe, er jo ikke noen bilkyndig akkurat, så det blir sikkert noen tlf til Dr_S :D :D Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 NIce! Bilen kommer til å se mye bedre ut med engang. Trenger noen fler biler i gostand i området, fyker utrolig mange slitne bmw'r omkring her. Keep up the good work! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jau , bor oppe ved kariåsen.Du også? Nei, bor på mosserød. Vi får nesten dra igang et BMW meeting etterhvert, det begynner jo å bli endel feite bimmere i byen nå da. Faktisk... Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hoho, det det tror jeg blir grisebra! Fikk veldig lyst på e36 jeg og nå! De er jævlig pene de baklyktene :eek: Gratulerer ;) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 oh fyy faaaen er det mulig?.... seriøst. Hva er det med dette fenomenet? alle som kjører 240 skal ha wonderbaum! Alle med golf MÅ ha 90 fangere... ford?... Abonemang på tauing 24/7 men bmw eiere. dem skla hore opp med så mange //m merker som overhodet mulig!!? Hvorfor?? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Skjønner meg ikke på deg RDL. Vet ikke om du har skjønt det, men M produkter er ikke synonymt med M3. Ser litt av poenget ditt, selv skal jeg prøve å holde meg unna M emblemer. Liker heller ting hvor det står BMW på. Men du lager så jævlig stort jall ut av ingenting. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW*Chris Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 cheeeezzzzez Tape-R.. visste det måtte komme liksom.. skjønner bare ikke du gidder. enten later du som du ikke skjønner eller så er du stokk dum.. bare dropp emne og la være å ødlegg tråden min. Nei, bor på mosserød.Vi får nesten dra igang et BMW meeting etterhvert, det begynner jo å bli endel feite bimmere i byen nå da. Faktisk. Ok. vet ikke hvor det er men =) Har sett noen fete bimmere ja. Den grønne cab'n er jo grei,skimta noen fine eksemplarer fra 5serien også... bekjent med 98mod 535, uff går bra den altså. Men den doningen din er SCHMØ.Meget nice altså! Holdt på å kjøpe sånn bil jeg også, men så orka jeg ikke bruke så mye peng på bil. da ble det e36 =) Og detta ser ut som går den rette veien! Siter Min Bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg