corollapower Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Hey Har en kompis som skal ha seg nytt anlegg i sin 325 Han er veldig opptatt av å ah alt i samme merke og vil ha noe som spiller fint men som han kan trøkke til med også.. Han er visst litt keen på Alpine ser det ut som så jeg lurer på om følgende anlegg kan funke godt for han: Spiller: Alpine CDA9833 Frontsett: SPR176A 6x9(som han absolutt skal ha): SPR694A Subbere: 2xSWR1221D 12" Forsterkere: 1x MRD-M1001 V12 og 1xMRV-F540 Så lurte bare på om dette er noe å anbefale og om noen har hørt\prøvd liknende oppsett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Dette vil spille veldig bra og fint, men han må ha minst extra batteri hvis forsterkerene skal få nok strøm. Større dynamo er heller ikke så dumt. Men jeg hadde droppa 6x9" og så hadde jeg hivd 176A bak og heller kjørt 136A fremme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Noe sånt jeg har prøvd å si også men det er allerede 6x9 hull bak og framme er jeg ikke helt sikker på hva som står men skal se til helga når han er hjemme igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Spør fyren om hvordan han ser for seg at det blir bra lyd fra subbene når de må spille gjennom seterygg og hattehylle, samt hvordan 6*9 vil like det enorme trykket som de får mot membranene fra subbene. Her er det duket for mengdevis med fasefil, skurring og ulyd! Nei, la hullene være, trekk dem med stoff (bilfilt) og la det være lufting ned til subene. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg