DaButcher Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hei, Jeg og noen folk skal kanskje kjøpe en 320 86'. Den har slitt førersete og motoren er gåen. Hvilke motorer vil passe rett nedi? dvs. elektronikk passer rett i. Er det alternative motorer som blir godkjent i bilen? 520 og 320, har de samme motorer? hva må man gi for en 320 motor? Blir det godkjent med 325 motor i 320? Må noe bygges om? Den har ventilerte skiver fremme.. Bilen er ellers ganske bra, veldig lite rust. Slitt førersete og bulket bakfanger er alt jeg så i farten. Hva kan man forvente å selge en 320 med god motor, uslitt førerstol og fin bakfanger? mao. er det verdt å fikse en slik bil? får den nesten gratis. jeg glemte: den har sporstratt (3 eikret) det er en 2dørs (vet ikke om alle er det?) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whip Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 520 motor passer, men du må bruke bunnpanna fra 320en tror jeg. Da trenger du ny bunnpannepakning også. Å få den godkjent ombygd til 325 lønner seg ikke. Men du kan pakke i en 325 motor, det er "ingen" som ser forskjell. Passer rett på girkassa, men det er en fordel om du har 325 eksos, selfølgelig. Husk at det kan være forskjeller på ledningsnettet på de forskjellige årsmodellene. Det kan bli en del knoting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Jeg har 4dørs, Olav :) Skal kanskje kjøpe meg en ny en på fredag, med ekstra 2liter... Kan gi deg en lyd om det blir noe av... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by bjirn Jeg har 4dørs, Olav :) Skal kanskje kjøpe meg en ny en på fredag, med ekstra 2liter... Kan gi deg en lyd om det blir noe av... Hellau, om du har en motor til overs, shout out jah.. trenger vel ny bakfanger også, samt et førersete. hva ligger en slik motor på? ikke store summen vel? mener interiøret var grått og sort.. rimelig strøken inni, da med unntak av førersetet. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg