Mr. SQ Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by sfh saa skal man ha de i lukka og skal spille litt (les:utnytte de mest mulig..) bor/maa/skal man ha forsterker litt over subbens oppgitte rms, saa forsterkeren ikke klipper.. mvh,stig Ikke for å være vanskelig med deg Stig, men evnen til å levere strøm er viktigere enn antall watt. I de fleste sammenhenger lønner det seg å kjøpe en forsterker av høyere kvalitet, enn en som på papiret er kraftigere når man skal gjengi musikk. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 vet du om alpine har strømsterke forsterkere mr.sq? sytes de jeg har virker mye større en de er oppgitt til. har en 2 kanals som spiller veldig bra på 2x12''150rms i 4 ohm hvis jeg spiller høyt så virker det som om elementene svikter... Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by hc_TK vet du om alpine har strømsterke forsterkere mr.sq? sytes de jeg har virker mye større en de er oppgitt til. har en 2 kanals som spiller veldig bra på 2x12''150rms i 4 ohm hvis jeg spiller høyt så virker det som om elementene svikter... Er alt for lenge siden jeg har testet ut Alpine forsterkere skikkelig desverre, så jeg kjenner ikke nåværende produktlinje, men det er mye godt å si om produktene jeg har hørt fra Alpine tidligere hvertfall. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg