bjirn Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 skal ikke ha e36-seter i da ? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Stå på Anders... detta blir bra.. bare man får litt mer gamp under panseret.. men det er jo min mening, siden jeg er litt sær.. hehe Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by BMWE30POWER http://www.bmwe30.dk/e30/shortshift/shortshift.htm en veileder i å sette på shortshift Kunne ikke vært enklere! Takker og bukker! Da får jeg vel bytte den neste gang jeg skrur litt.. ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Du må gjerne komme å skifte til min og, har hatt kitet i snart 6 mnd :P Stå på, blir bra dette. Kult å følge prosjektet ditt. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by bjirn skal ikke ha e36-seter i da ? :) Neh, hvorfor det? ;) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by AnDtHo Neh, hvorfor det? ;) Er de behagelige, eller stein hard? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by RuneMNK Er de behagelige, eller stein hard? Begagelige er de vel ikke, men bra stoler når man kjører aktivt.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hvor mye måtte du ut med for stolene da? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by PsYcHo Hvor mye måtte du ut med for stolene da? Sponsor.. Koster ca 2k pr stk over disk.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Da har jeg og DrHolm vært nede å skrudd litt bil.. Vi fikk bytta dempere og fjører på begge sider bak, måtte ha av på den sida jeg allerede hadde bytta.. Oppdaga en del som mangla.. Vi fikk også skrudd til skruene på stikkaksla mine, de var nemlig løse (?!?!) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 åssen understell har du på stolene??? kan de justres framover eller er det bare vip framover på de? Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by mantapanta åssen understell har du på stolene??? kan de justres framover eller er det bare vip framover på de? Har modda originalunderstella fra originalstolene.. Stolene går frem og tilbake, men kan ikke vippes.. Bruker noen original stoler jeg har stående på eukontroll og lignende.. Baksetet har jeg kasta ut til fordel for 2 x 10 tommer og en 12 tom basser.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Tøff bil, tøft prosjekt artig å følge med på åssen det blir til slutt. Stå på!:D Siter x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[E-30]Frost Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Veldig intresant prosjekt! Har et E-30 prosjekt på gang selv, som snart ville komme på prosjekt sida her :) STÅ PÅ! Siter Toyota MR2 Turbo 1991 (Solgt) Audi A4 1,8T 1997 (Orginal) (Solgt) BMW 320i 1988 (Orginal) (Solgt) BMW 323i 1986 (Delebil) (Vraket) BMW 325i 1986 (Turbo Prosjekt)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by AnDtHo Baksetet har jeg kasta ut til fordel for 2 x 10 tommer og en 12 tom basser.. :D Kan du ta et bilde av det? Skulle sett hvordan det så ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg