locktite Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Selger en 90 fanger til golf 2 med hvite blinkere. Selges hb. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by locktite Selger en 90 fanger til golf 2 med hvite blinkere. Selges hb. Bilde? Mvh Lene Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 har ikke cam for øyeblikket. Svart med hvite blink thats it! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by locktite har ikke cam for øyeblikket. Svart med hvite blink thats it! okay....men den er i bra stand...er ikke ødelagt eller noe? ca.pris hadde du tenkt deg da? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 tja 400kr? Har ikke golf lenger så tar bare opp plass. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 ja i bra stand. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 hmm....400 kr er en pris jeg liker....men jeg får med alt slik at jeg får festet den og slikt? Men er veldig interessert i dørene dine også jeg....hmm... får jeg 90 fangeren og dørene for 1600 kr da eller? Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 ja alt sammen for 1600.- Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by locktite ja alt sammen for 1600.- okay den er grei...men jeg får ikke penger før på onsdag...går det bra eller? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 ja det går greit. Kommer du og henter stashet eller? Får plass til dørene i golfen hvis du vipper ned setene. Fangern går vel på taket. Har kansje tak-rails du kan få med. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 fattern jobber i oslo så får vel han til å hente det tror jeg...har ikke lappen jeg så jeg kommer meg ikke nedover...hehe....men jeg kan jo sende deg en pm på tirsdag når jeg vet litt mere....:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 den er god. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg