Odd Slette Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Hei! Er på jakt etter plan lokk til VW Caddy PickUp Er det noen har som har eller vet om noe ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Det enkleste, og billigste, hadde vært om du hadde dratt til en pressening-kar, og fått han til og laga et trekk du kunne hatt over. Det har jeg tenkt på selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei! Det er enklest og billig ja...... Men problemet er at bilen skal brukes som demobil for min bilstereobutikk og det kommer til å være bilstereoprod. på planet og da må jeg ha lokk. ellers må jeg mont. nytt anlegg hver uke........... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by Odd Slette Hei! Det er enklest og billig ja...... Men problemet er at bilen skal brukes som demobil for min bilstereobutikk og det kommer til å være bilstereoprod. på planet og da må jeg ha lokk. ellers må jeg mont. nytt anlegg hver uke........... Mvh Du kan jo lage en selv. Er ikke så mye arbeid med det. Litt glassfiber, så er du der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei! Regner med at jeg må lage noe selv. Skal sjekke ang. å få noen til å lage ett lokk til meg i sånn "dørkeplate" som blir brukt på lastebilene. Må bare få gjort ferdig garasjen først, så er det på tide med noen lange kvelder i garasjen utover vinteren. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Har du varme i garasjen din, går jo det bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Hei! Det må det bli der ellers blir det kaldt utover kveldene. Får se hva slags lokk det blir på bilen. Takk for forslage iallefall. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg