Hazert Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hei, bilen min ryker en god del når den står på tomgang osv (eksospottene). Har byttet olje og det ble ikke noe bedre da. Det er ingen tegn til farlige saker for motoren går fint osv. Fargen er hvitgrå, lys fin farge og det lukter ingen ting, kun rein god eksoslukt. Jeg har en Golf GTi 8v, noen som har opplevd det eller vet noen tips til hva det kan være? mvh. Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 vinteren er kommet og det er kaldt i være, derfor ser du eksosen bedre tror jeg... viss det er hvit eksos så kan det også være at kjøleveska di lekker inn i motor? tror jeg :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 ok, ja kan vel stemme det :) Håper det ikke er noe som er gåent og dyrt og reparere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 toppakninga? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Bruker den ikke vann tror jeg ikke du skal bekymre deg. Hadde røyken vært blå/mørk kunne det tydet på olje. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Den har nok ingen for stor forbruk av vann. Toppakninga er det heller ikke. Er vel kulden som folk flest sier. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har det endelig blitt vinter på øra også nå? :p Min ryker svart.. Masse svart.. Hva kan det tyde på? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 For mye suppe viss jeg ikke tar helt feil... diseldyr? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Hvis noen har fyllt diesel på tanken din blir vel også resultatet temmelig store mengder blå/grå-aktig røyk... men da hadde vel motoren stoppet ganske kjapt også ;) Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 I signaturen så står det nå TDK så jeg vil tro det er disel dyr som får litt formye suppe. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 tenkte på GTi'en til proto jeg da, bensin biler ryker no sykt hvis man fyller diesel i stedenfor bensin...:) Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by KingCamel Har det endelig blitt vinter på øra også nå? :p Hehe, ikke nå lenger :) Tempraturen ute akuratt NÅ, kl 17:00 er 13 grader. ikke værst:D Akuratt ferdig med å vaske bilen, så nå er den utrolig rein og fine både utvendig og innvending. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by argyle tenkte på GTi'en til proto jeg da, bensin biler ryker no sykt hvis man fyller diesel i stedenfor bensin...:) Hehe, har nok ikke fylt diesel nei :cool: Er ingen blåfarge i røyken min heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by mono I signaturen så står det nå TDK så jeg vil tro det er disel dyr som får litt formye suppe. For mye suppe? WTF? Går det ann? :D:D Originally postet by proto Hehe, ikke nå lenger Tempraturen ute akuratt NÅ, kl 17:00 er 13 grader. ikke værst Akuratt ferdig med å vaske bilen, så nå er den utrolig rein og fine både utvendig og innvending. Frister nesten å flytte ned til dere ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Er bare å flytte hit det :) hehe. Været her er jo ikke til å stole på. Forandres sinnsykt hele tiden. idag, på en time så forandra tempraturen seg fra 4 + til 11+. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg