Gå til innhold

trimming


elten

Anbefalte innlegg

eg får gå for bd 15 då tenke eg. Eg so kjøpte chipen av deg forresten. Har fått det på plass no. Merka no litt forskjell på det. Vett vel ikkje om noen plasser der di har goe clutcher tilsalgs. Som tåler litt juling.Har sitt meg ut ein clutch hos facemotorsport.sinter clutch med normal gange. Ska visst tåle ein del.har ein pris på 7000 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førr å få grønndysechippet tell å funke må du ha 3-bars map da...

Ang. kamvalg. De høyere talla Bd-14/15/16 er for STORE motoreffekter, og med minimalt bunndrag.

Tror orginalkammen er Bd10?

I turboveien er det mye fint nå til dags.

T3/T4 med a/r 0,63 og en steg 5 aksling med keramisk kuleramme osv. Anbefales på det sterkeste.

 

C.Worth: Trenger da ikke porting, justerbare kamdrev og annen kam for å nå 360hk da. Men større bensinpumpe anbefales da.

http://WWW.CRAZY-RACING.COM

Polo MPI, mye morro for 6dl på mila...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur nu at du skal klare å få 360hk med det oppsette du har,vest du kjøpe den turboen då..men hadde ikkje skada men porting å nye kama;einaste pengboka(snakka av erfaring) må vel kansje ha en ny wg(31)

har du prøvt å stilla turbotrøkke med den turboen du har?merka stor forskjell med vanlig t3 turbo å 1,4 i ntrykk.fungerte utmerket:)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 bars map sensor har eg plana om å kjøpa.

Turboen eg har sitt på er t34b.Skal klare å yte opp til 420.

Va er pris på den t3/t4 då?

men då e eg egentlig i mål med handle lista mi då.Større intercooler e vel ikkje å forakta heller:D

 

Har kje stilt opp turbo trykket enda.Må korte inn på wastegate staget skal eg gjere det. Men merke forskjell. Men clutchen takker sikkert for seg snart. Begynner å bli veldi slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nye kammer eller justerbare kamdrev for 360hk.

Ombygget veivhusventilasjon, åpent filter, 3" eksos, bedre coil, -31 aktuator og skikkelige plugger bør du ha med på lista.

 

Hvis du bare skal ha 360hk bør du kjøpe en mindre turbo enn den du har sett på. Grønne rekker til maks 360 uansett og da er det bedre med en "T34" med ar.48-hus så slipper du unna så mye lag. Hvis du ikke vil betale skjorta av deg for en ar.63 type DYR da.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosta meg 800,- + slanger, en kar i Halden som sveiser. Eller du kan være dum å kjøpe noe bling-bling fra Bailey/Spec-R til 2000+ som gjør samme nytten.

 

Er de som kan mer enn meg om turbo;) Ring Jenspeed, Turboservice el. for å høre priser og egenskaper.

 

Fordelen med en bra T34 ar.63 kontra .48 er at du slipper å kjøpe ny når du vil ha 400+ om sikkert ikke så lenge.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår