ReVoX Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Har en 325ix som jeg har lyst å pelle fra hverandre å sandblåse for å lakkere den om. Har sneket seg frem litt rust her å der, og det virker ikke som jeg får tatt det godt nok med stålbørste og normal grunning. Kommer tilbake sakte men sikkert. Er det noen firmaer som driver med galvanisering av bil skrog? Det fins jo ikke bedre rystbeskytter enn det. Eventuellt hvor mye vil noe sånt koste om det fins noen firmaer som gjør det i norge. En annen ting jeg lurte på. Alle snakker om motor bytte hele tiden og har vurdert å sette inn en 735 motor i min egen. Men vil drivverket tåle det? Selvfølgelig blir den motoren trimmet litt. Fins det sterkere 4-hjuls drivverk fra bmw? Eller vil det originale drivverket holde? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Tror ikke kassa på 325ix passer over på 735i motoren. Arrester meg hvis jeg tar feil... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Tror du vil få litt problemer med å få tingene der til å passe. Det er i hvertfall slik på E34 at diffen forran ligger inni bunnpannen. Er også mere rart med motorene på dem oljen går andre veien også.. Heh.. Nå vet jeg ikke om det er sann på E30. Det er jo M20 motor i dem og ikke M50 som i 525IX. Du burde kanskje heller tenke på turbo?? :) Vet at svenskene liker å sette turbo på 525IX og drivverket skal vist holde opp til 500hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.